Is dit een juiste samenstelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• boom1001
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-01 11:12
Hoi allemaal,

Ik sta op het punt om een nieuw systeem te gaan bouwen... tja.... :)
Nu heb ik wel iets gevonden wat me wel wat lijkt, alleen ben ik er nog
niet 100% zeker van. Daarom vraag ik om advies!
De vraag die dan ook luid is: als ik met de volgende onderstaande
onderdelen een pc bouw: Werkt hij dan wel.... ???

Processor, AMD, AMD Athlon64 3000 S754 1600Mhz 512Kb BOX
Moederborden, Gigabyte, Gigabyte AMD64 K8VT800M S754 VIAK8T800 K8 FSB800 mATX
Videokaart, Gainward, Gainward FX 5200 Pro/680 TV DVI 256Mb DDR AGP8X Heatsink
Geheugen, Geil, GEIL Value 512mb PC3200 ( 400MHz) Blue aluminium heat spreader
Hardeschijf, Maxtor, Maxtor 160Gb 7200RPM 8Mb cache DiamondMax Plus 9
Behuizingen, Casetek, w/ airduct, fan ,1394 (black/silver)
Drive, Sony, Floppy disk drive Sony 1,44MB Black
Toetsenborden, BTC, BTC 5107 Rus MIC PS/2
CD-ROM/ DVD-RW/ CD-RW, BenQ, BenQ DVDRW+ DW1620 White +R 16X DVD-R 16X DVD+RW 4X.
(Ik heb het letterlijk overgenomen van de site, vandaar een wat rare indeling) ;)

Misschien dat er nog een aantal dingen jullie opvallen die er zeker ook bij moeten?
Dan laat het me maar even weten......

Misschien kan ook iemand me vertellen wat ongeveer de prijs voor zo system zal moeten zijn.... ik kwam uit op ongeveer 680 euro's

Alvast heel erg bedankt.... als er vragen zijn dan hoor ik het wel... _/-\o_

Joost

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Als je niks van compu hardware af weet, neem dan contact op met de plaatselijke compu-boer. Als dit al een vooraf samengesteld systeem is werkt het natuurlijk. Voor prijzen, check de pricewatch.

Een slotje lijkt me nu geen overbodige luxe.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT *

Kijk eens in [TOPIC=869626///#systeemvragen] en dan begrijp je direct waarom je nauwelijks kans maakt op een reactie. Je bent absoluut niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die deze vraag stelt.

Je zult er echter wel begrip voor kunnen opbrengen dat de meeste users domweg niet reageren met een reactie op een vraag die ze misschien al 100 maal hebben beantwoord.

Een Tweaker kan prima zelf zijn/haar hardware uitzoeken op basis van specs, reviews, ervaringen, probleemgevallen, etc. Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je dat moet doen.

Met een klein beetje eigen inzet had je in enkele nanoseconden de oplossing gevonden door op het logo linksboven te klikken, de pricewatch te vinden en de gewenste hardware aan je mandje toe te voegen. Wil je daarnaast weten hoe de service is over een shop? http://www.tweakers.net/shopsurvey.

ARME AOW’er

Verwijderd

kijk je ff of alles compatibal is en er geen bottleneck vormt de prestaties zijn allemaal te lezen in reviews bv tomshardware ...

Good luck :Y)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Juist, voor dit soort topics is er een speciale regeling. Deze regeling kan je, zoals Guardian Angel al opmerkte, vinden in de FAQ van dit subforum. Je zult wel begrijpen dat, als je al veel geld uitgeeft aan een nieuwe PC, we het aanraden om zelf ook te onderzoeken waarom een product wel of niet goed bij een ander product past. Er zijn genoeg review-sites die je daarvoor langs kan gaan (o.a. Tom's Hardware Guide, Anandtech, Tweakers.net (de frontpage dus), GamePC).

Dit topic is gesloten.