"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik denk trouwens dat het beter is om voor jullie [color]-tags aan te zetten, zodat jullie geen html meer nodig hebben.
Of minder ranzige html moeten gaan gebruiken.
En ik zie trouwens bij bijv. topic 974077 niet het probleem dat jij beschrijft ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Verder kan het volgens mij ook volledig met RML, of zijn er dan echt specifieke dingen die je mist?
HTML-mis/gebruik kan en wil ik niet ondersteunen, en in CSS-based layouts gaan dingen inderdaad eerder stuk dan in table-based layouts.
[ Voor 61% gewijzigd door crisp op 23-11-2004 12:15 ]
Intentionally left blank
Hetzelfde geldt trouwens voor de DPC statsposters.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En ik denk niet dat BOOTZ op korte termijn kans heeft om het script om te bouwen
Overigens heb ik in [rml]Topic 974077[/rml] wel dit probleem met IE
Ik neem aan dat de pre tag hetzelfde doet als de <pre> tag? Zo ja dan voldoet die ook niet echtcrisp schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:11:
Je kan beter de RML [pre]-tag gebruiken; die wordt namelijk ingeklapt en van scrollbars voorzien
Daar heb ik helaas weer geen invloed opmoto-moi schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:03:
Of minder ranzige html moeten gaan gebruiken.
[ Voor 49% gewijzigd door Arno op 23-11-2004 13:44 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Met de nieuwe Tweakers template loop ik tegen het probleem dat ik nogal eens gebruik maak van HTML en dat deze geen wordwrap krijgt. In de andere templates wordt de cel dan breder en is de tekst leesbaar. Met de Tweakers template verdwijnt de tekst buiten de cel en is op geen enkele manier te lezen. Is het mogelijk om die cellbreedte aan te passen of evt de HTML te wrappen?
btw, er is geen sprake meer van een table-cell aangezien de list_messages opmaak vrij van tabellen is. Voor IE wordt er een overflow:hidden op de content-layer gezet om te voorkomen dat bij te brede content het contentblok onder het userdetailsblok schuift...
[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 23-11-2004 13:49 ]
Intentionally left blank
Jeremy Clarkson
[color=#0000ff]Met de nieuwe Tweakers template loop ik tegen het probleem dat ik nogal eens gebruik maak van HTML en dat deze geen wordwrap krijgt.[/color] [color=#00ff00]In de andere templates wordt de cel dan breder en is de tekst leesbaar.[/color] [color=#ff0000]Met de Tweakers template verdwijnt de tekst buiten de cel en is op geen enkele manier te lezen.[/color] [b]Is het mogelijk om die [i]cellbreedte[/i] aan te passen of evt de HTML te wrappen?[/b]
kan prima dus
Intentionally left blank
Jeremy Clarkson
Arno schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:03:
Ah ok, dus [pre] is niet hetzelfde als <pre>. Is het mogelijk om deze tag(s) te enablen zodat we kunnen testen ?
[pre] krijgt vanuit de RML een class="rml" waardoor hij met behulp van JS en CSS verder opgemaakt kan worden
Ipv de color-tag kan je ook nog gewoon <span style="color:#0000ff"> gebruiken; als ik de color-tag voor je aan zou zetten dan geld dat forum-breed, en ik weet niet of mensen daar bezwaar tegen hebben...
please gebruik geen font-tags (mag niet meer in HTML4.01 Strict) en zet quotes om je attributen...
[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 23-11-2004 14:11 ]
Intentionally left blank
Mogelijk dat er dan toch iets met de HTML gedaan kan worden zoals de [pre] of de [code]
Ik zal het aan BOOTZ vragen om het in zijn script te verwerken.please gebruik geen font-tags (mag niet meer in HTML4.01 Strict) en zet quotes om je attributen...
[ Voor 27% gewijzigd door Arno op 23-11-2004 14:14 ]
Jeremy Clarkson
De extra div triggert dus de opmaak en het in/uitklap script.
Intentionally left blank
Jeremy Clarkson
Dan kan dit gesloten worden en laat ik BOOTZ dit wel aanpassen
Jeremy Clarkson
Maar anyway: \o/
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()