We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Als je nu alle verbindingen eens weghaalt en het allemaal opnieuw instelt.
Je kunt nl. als je de tweede verbinding maakt aangeven dat je de eerdere partnership in stand wilt houden, dan moet het prima werken.
Je kunt nl. als je de tweede verbinding maakt aangeven dat je de eerdere partnership in stand wilt houden, dan moet het prima werken.
Ikzelf heb al een anderhalf jaar een Fujitsu Pocket Loox en heb geen probleem met 2 laptops te synchroniseren met mijn PocketPC. Mijn advies is dus gelijk aan die van miles: Alle verbindingen even weghalen. PocketPC op PC 1 aansluiten, account instellen en synchroniseren. PocketPC op PC 2 aansluiten, zeggen dat je het device met meerdere systemen wilt synchroniseren en dan instellen en synchroniseren. Werkt perfect! Alternatief is je ActiveSync's van beide pc's effe te upgraden naar laatste versie (3.7 nu?) of ze even opnieuw op te starten.
Ik dacht dat ik die optie al eens geprobeerd had maar ik zal activesync voor de zekerheid even updaten naar 3.7.1 en de door jullie gegeven optie uitvoeren
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)