Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hier een Ipaq 2210 en probeer deze met 2 pc's te synchroniseren.

Er zit een instelling in activesync om meerdere partnerships te gebruiken, maar ook met dezelfde naam op beide pc's ingesteld wil het niet werken.
Telkens als je op de andere pc connect ziet hij een nieuw partnership, deze stel je dan in maar als je terug gaat naar de 1e pc krijg je hetzelfde verhaal.

Intellisync heb ik geprobeerd, hiermee wil het ook niet. :(

Situatie:
2x WinXP met outlookXP en een Exchangeaccount (zelfde gebruikersnaam en profiel)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:58
Als je nu alle verbindingen eens weghaalt en het allemaal opnieuw instelt.
Je kunt nl. als je de tweede verbinding maakt aangeven dat je de eerdere partnership in stand wilt houden, dan moet het prima werken.

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2020
Ikzelf heb al een anderhalf jaar een Fujitsu Pocket Loox en heb geen probleem met 2 laptops te synchroniseren met mijn PocketPC. Mijn advies is dus gelijk aan die van miles: Alle verbindingen even weghalen. PocketPC op PC 1 aansluiten, account instellen en synchroniseren. PocketPC op PC 2 aansluiten, zeggen dat je het device met meerdere systemen wilt synchroniseren en dan instellen en synchroniseren. Werkt perfect! Alternatief is je ActiveSync's van beide pc's effe te upgraden naar laatste versie (3.7 nu?) of ze even opnieuw op te starten.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik dacht dat ik die optie al eens geprobeerd had maar ik zal activesync voor de zekerheid even updaten naar 3.7.1 en de door jullie gegeven optie uitvoeren :>

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)