Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goeie oordopjes met een 2,5 mm jack (stereo)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb cker al 20 headset geprobeerd maar der is er geen een die lekker in me oor zit en die qua geluid/kwaliteit goed/hard klinken. Welke oordopjes (met mic.) kan ik het beste als headset gebruiken. (bluetooth is geen optie)

Wie kan me wat ervaringen delen.??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor welk apparaat zoek je een headset? Mobiele telefoon? PC?
Even wat duidelijker aangeven kan veel zinnigere reacties opleveren.
Je schrijft ook niet welke oordopjes (met mic.) je al hebt geprobeerd. En waarvoor je ze wilt gebruiken (muziek? spraak?)
Kortom: wat meer informatie gevraagd :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 09:03
Ik heb zelf thuis een koptelefoon (sennheiser HD210 en een PX200 gebruik de laatste tijd meestal de PX200 omdat daar iets lekkerder geluid uit komt) en een labtec microfoon.
Mij lijkt het veel fijner werken om en losse (richt) microfoon te gebruiken dan een microfoon in een headset ingebouwt. Ook omdat de afstand tussen mond en microfoon groter is en een richt microfoon merk je daarbij niets van.

Aap!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een spv m1000 POCKET PC hubba hubba

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 16:12

SpeedBart

Futurama 0wnage

Er zijn gewoon 2.5 inch naar 3.5 inch convertors te koop. Dus je kunt er een gewone koptelefoon op aansluiten.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt