Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opzoek naar een echte gadget van +/- $500

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een echte goede gadget van rond de $500 (dollar), dit bedrag heb ik nog in mijn paypal account zitten en wil er een bijzondere maar bruikbare electronische gadget van kopen, beetje met de 'wow'-factor :)

Hoor 't graag!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 03:03 ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leuk idee, maar in wat voor richting.. Daar al is over nagedacht?

www.thinkgeek.com staat vol met gadgets.. Iets specifieker zou wel leuk zijn, wil je wat bereiken met dit topic.. :)

En ja inderdaad, waarom laat je het niet terugstorten? Als je er echt zooo graag van af wil, mag je het ook aan mij geven hoor? :+

[ Voor 31% gewijzigd door SanderTje! op 23-11-2004 03:13 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Zie de Holiday gift Guide van C|Net, daar staan meestal wel een hoop overbodige en dure dingen in :P

Verder ben je knetter dat je zoiets doet, kun je het niet naar je rekening laten schrijven ofzo?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44
mssn een vette pda met gps? een nieuwe geeky telefoon? een coole HD mp3speler? Een TFT schermpje?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Echte gadgets... Er staan hele websites vol mee. Want wat de een geweldig vindt, vindt iemand anders niks. Kijk eens rond binnen Gadget Talk, en anders op www.wannahaves.nl, www.the-gadgeteer.com etc. etc. om wat inspiratie op te doen.
Dit forum is er om te discussieren over gadgets, voor en door mensen die specifieke gadgets (op het oog) hebben, en niet voor vragen zoals "Ik heb bedrag X, wat zal ik kopen?"

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.