Hoi,
ik het onderstaande javascript:
HTML:
Wat doet dit?
1. Controleert eerst als er van een checkbox array ten minste 1 gechecked is zoieniet return false
2. toont een confirm message.
Alles werkt prima alleen verschijnt er na het drukken op de submittoets en het op ok klikken van de confirm een uitroepteken in IE. M.a.w. er zit een foutje in dit scriptje. Iemand idee wat ik fout doe?
ik het onderstaande javascript:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| function submit_multiad(message)
{
var numberClicked = 0;
for (var i=0; i < document.mijnads.elements.length; i++)
{
if (document.mijnads.elements[i].name == 'adid[]' && document.mijnads.elements[i].type == 'checkbox' && document.mijnads.elements[i].checked)
numberClicked++;
}
if (numberClicked == 0)
{
alert_message = "\nU heeft niets geselecteerd.\n";
alert(alert_message)
return false;
}
else
{
if(window.confirm(message))
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}
} |
HTML:
code:
1
2
3
| <input type=\"submit\" name=\"btn[2naar3]\" value=\"Verwijder selectie\" class=\"submit\"
onclick=\"javascript:return submit_multiad('Hierdoor worden de geselecteerde advertentie\'s verwijderd. Weet u zeker?')\">
<input type=\"submit\" name=\"btn[2naar1]\" value=\"Print selectie\" class=\"submit\"> |
Wat doet dit?
1. Controleert eerst als er van een checkbox array ten minste 1 gechecked is zoieniet return false
2. toont een confirm message.
Alles werkt prima alleen verschijnt er na het drukken op de submittoets en het op ok klikken van de confirm een uitroepteken in IE. M.a.w. er zit een foutje in dit scriptje. Iemand idee wat ik fout doe?