Ik krijg het niet voor elkaar om de cd front en back images op de juiste plek op papier te printen.
Ik heb een pixma ip5000 en (best wel mooi) jewel case formaat papier van Dixons.
Met labelprint wat bij de canon wordt geleverd lukt het volgens mij sowieso niet want je kan de images niet meer dan 5mm verticaal of horizontaal verplaatsen.
Nu begrijp ik dat je dus een template of zoiets nodig hebt.
Maar ik kan nergens iets te weten komen over dat dixons papier.
Ik heb ook eigenlijk geen idee waar ik wat moet instellen.
Het ging allemaal vrij aardig met labelprint van canon maar ja niet tussen de lijntjes he
weet iemand mij hier iets meer over te vertellen of een url waar ik hier meer over kan vinden want ik word nu eerlijk gezegd nogal moedeloos.
Thx
Ik heb een pixma ip5000 en (best wel mooi) jewel case formaat papier van Dixons.
Met labelprint wat bij de canon wordt geleverd lukt het volgens mij sowieso niet want je kan de images niet meer dan 5mm verticaal of horizontaal verplaatsen.
Nu begrijp ik dat je dus een template of zoiets nodig hebt.
Maar ik kan nergens iets te weten komen over dat dixons papier.
Ik heb ook eigenlijk geen idee waar ik wat moet instellen.
Het ging allemaal vrij aardig met labelprint van canon maar ja niet tussen de lijntjes he
weet iemand mij hier iets meer over te vertellen of een url waar ik hier meer over kan vinden want ik word nu eerlijk gezegd nogal moedeloos.
Thx