Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers] Geen label voor opties bij upload icons

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je je profiel wil wijzigen, dan heb je onderaan zo'n prachtige formuliertje zitten om iconen mee te uploaden en te beheren. Ik kwam er daarnet achter dat de opties die je daar kan kiezen geen label hebben waardoor het klikken op de tekst 'Gebruik geselecteerd icon' niet het bijbehorende cirkelrondjeding selecteert. Hetzelfde geldt voor 'Verwijder geselecteerd icon' en de keuzerondjes bij de afbeeldingen zelf. Bij al die opties zou ik het liefste zien dat je op de tekst/afbeelding klikt en dat dan het bijbehorende cirkeltje ingekleurd wordt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

Het is alleen jammer dat IE er niets mee doet als je een label om een image zet, maar ik ga het in ieder geval aanpassen :)

Intentionally left blank

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
crisp schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:17:
Het is alleen jammer dat IE er niets mee doet als je een label om een image zet, maar ik ga het in ieder geval aanpassen :)
O, maar ik gebruik ook geen IE :P . Thanks in ieder geval!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

Tsja, IE-gebruikers moeten dan toch maar op dat rondje gaan mikken achter het icon; ik heb geen zin om nog meer javascript te gaan gebruiken alleen voor die achterhaalde rotte browser :P :+

anyway, straks op Bèta te bewonderen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.