Toon posts:

Dual-display, zowel het beste van tft als crt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een TFT-monitor gekocht. Het gamen bevalt me op een crt toch beter. Nu wil ik dus mijn tft als primairy display instellen om alles behalve het gamen op te doen. En mijn crt als secondair display om op te gamen. Is dit mogelijk?
Ik heb een ATI radeon 9800Pro met een DVI (zit mijn tft op) en een gewone aansluiten (crt).

Tot nu toe kom ik niet veel verder als de game (in dit geval Call of Duty) te openen in een window en dan slepen naar het andere scherm. SPelen kan ik niet want mijn muis werkt dan niet goed en ik wil op full screen blijven spelen.

Ik heb de FAQ bekeken en ultamon geïnstalleerd, maar daar krijg ik het ook niet mee voor elkaar.

de resoluties en refresh rates heb ik nu voor het gemak nog even gelijk staan, die kan ik dan later eventueel aanpassen.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:21
Je game-monitor moet je primary zijn. Waarom wil je die persé secundairy hebben? je kan toch ál het andere naar je tweede monitor slepen?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Denk dat er weinig anders opzit dan maar je monitoren om te wisselen voordat je gaat gamen
OnTracK schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:21:
Je game-monitor moet je primary zijn. Waarom wil je die persé secundairy hebben? je kan toch ál het andere naar je tweede monitor slepen?
Lijkt mij omdat desktop-meuk op een TFT lekkerder werkt dan op een CRT, en om nou alle schermen te gaan verslepen..dat is meer moeite dan wat ik hierboven zeg denk ik ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:20
gewoon je CRT als primary instellen, en je bureablad op secondary zetten

stelt niets voor

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dan openen wel alle nieuwe vensters op die CRT...

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:20
bullshit

die vensters openen op de monitor waar je ze voor t laatst afgesloten hebt
Pagina: 1