Toon posts:

counterstrike 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komt er nou een cs2.0 ik hoorde dat er over 2 a 3maanden een cs2.0 zou uit komen! Maarja of dat waar is? Weet iemand misschien meer of gezien?
Links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Er komt wel een Counter-Strike 2.0, maar dat is een volledig nieuw spel, dus met verschillende nieuwe spel-modes en dergelijke.
En dat hij binnen 2 á 3 maanden zal verschijnen betwijfel ik, aangezien Valve net Half-Life² en Counter-Strike: Source hebben gereleased, dus daarmee zijn de Gamertjes wel even zoet.
Ikzelf denk dat CS 2.0 rond 2006 zal uitkomen, maar dat denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Dat denk ik ook ja, Valve kennende!
Maar ik hoop dat er snel wat meer informatie vrijkomt over het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

CS 2 zou op de source engine moeten draaien dus ik denk dat je het sneller kan verwachten, misschien al ergens in 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:53

xiD

12345

cs 2 wordt niet door valve ontwikkeld, maar door onafhankelijke modders volgens mij... voorlopig kan iedereen nog wel ff bij 1.6 blijven. CSS wordt geen standaard dat is zo ongeveer geflopt

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:22
waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

wtf, ik speel Counter Strike Source elke dag, geniale game. Het is gewoon een andere game dan 1.6, niet bij voorbaat geflopt...

(Kijk maar eens hoeveel mensen het op dit moment spelen)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
CS is altijd al door andere ontwikkelaars ontwikkeld; toen is valve zich d'r mee gaan bemoeien en zijn ze met 't slappe aftreksel genaamd CS: CZ gekomen.

CS: source is een zoethoudertje, dit heeft maximaal 'n maandje gekost om te maken ofzo...

CS2 word door het originele CS team (waaronder _o_ cliffe _o_) gemaakt, van scratch af aan zo'n beetje; dus daar zal wat afgeweken worden van "the winning formula" als 'k het goed heb... andere wapens, andere maps en noem maar op =)

CS: source gaat met z'n tijd mee qua graphics

CS:2 zal z'n tijd voorbij gaan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel je dit als een discussie kan beschouwen, is dit toch niet meer dan speculatie. Er is nog helemaal niets bekend over de volgende Counter-Strike. Het is niet eens zeker of het er wel gaat komen.

Zodra er meer bekend is, dan is een topic erover prima :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.