Hallo, ik heb een probleem met mijn TV-out van mijn videokaart (club3d ati radeon 9700 non PRO, non OC) als ik de

composiet gebruik heb ik allemaal storingen, lijntjes,strepen die naar beneden lopen,het beeld golft ook geen zuiver beeld dus. (ntsc-M)
gebruik ik de s-vhs
dan is het beeld strak, geen storingen (klein beetje maar minder zichtbaar) maar het beeld is zwart-wit, en krijg dit met geen mogelijkheid in kleur, en hier probeer ik alle "standaards" ntsc-? en pal-a t/m z dit is op mijn tv. samsung WS-28W63N.
Op mijn beamer is het geen gezicht, laat ik hier maar niet eens over beginnen.
ik heb het met deze scart adapter geprobeerd
,
en met voorkant van TV
ik heb deze verloop in gebruik
ik gebruik de 2de scart ingang op de achterkant van mijn tv, ik heb ook de 1ste geprobeerd maar maakt niets uit. voorkant precies hetzelfde.
ik heb tv-tool gebuikt maar deze werkt alleen op nvidia kaarten (kreeg ik als melding), powerstrip bakt er ook niets van.
als ik mijn dvd speler/digicam gebruik is het beeld wel gewoon strak.
ik heb heel de "De grote tv-out FAQ" doorgelezen zo'n beetje alles geprobeerd dat daar stond, maar mag geen uitkomst bieden.
als iemand eenuitkomst kan bieden zie ik dat graag.

composiet gebruik heb ik allemaal storingen, lijntjes,strepen die naar beneden lopen,het beeld golft ook geen zuiver beeld dus. (ntsc-M)
gebruik ik de s-vhs
dan is het beeld strak, geen storingen (klein beetje maar minder zichtbaar) maar het beeld is zwart-wit, en krijg dit met geen mogelijkheid in kleur, en hier probeer ik alle "standaards" ntsc-? en pal-a t/m z dit is op mijn tv. samsung WS-28W63N.
Op mijn beamer is het geen gezicht, laat ik hier maar niet eens over beginnen.
ik heb het met deze scart adapter geprobeerd
, en met voorkant van TV

ik heb deze verloop in gebruik
ik gebruik de 2de scart ingang op de achterkant van mijn tv, ik heb ook de 1ste geprobeerd maar maakt niets uit. voorkant precies hetzelfde.
ik heb tv-tool gebuikt maar deze werkt alleen op nvidia kaarten (kreeg ik als melding), powerstrip bakt er ook niets van.
als ik mijn dvd speler/digicam gebruik is het beeld wel gewoon strak.
ik heb heel de "De grote tv-out FAQ" doorgelezen zo'n beetje alles geprobeerd dat daar stond, maar mag geen uitkomst bieden.
als iemand eenuitkomst kan bieden zie ik dat graag.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"