Toon posts:

Goed(kop)e cartridges?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als student moet ik veel printen en zou ik graag horen waar ik goedkope goede cartridges kan krijgen. Het liefst originele en snelle levering. Wie weet waar ik het beste kan zijn???

Alvast hartelijk bedankt!

• bo538
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-04-2025
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:32:
Als student moet ik veel printen en zou ik graag horen waar ik goedkope goede cartridges kan krijgen. Het liefst originele en snelle levering. Wie weet waar ik het beste kan zijn???

Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb zelf goede ervaring met www.printerabc.nl

Zij zijn heel goedkoop en hebben naast originele ook imitatie cartridges, die zijn een stuk goedkoper dan de originele.

Verder had ik de levering snel in huis.

Verwijderd

www.inkclub.com, maar volgens mij is dit met google goed te vinden :)

http://www.google.com/sea...edkope+cartridges&spell=1

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

tozzke

aka tozzert

die van inkclub heeft m'n oom ooit gehad..... kleurenprints die 3 dagen hadden liggen drogen... en je ging er met je vinger over en je trok nog strepen
geen aanrader dus

Verwijderd

Tozzman schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:36:
die van inkclub heeft m'n oom ooit gehad..... kleurenprints die 3 dagen hadden liggen drogen... en je ging er met je vinger over en je trok nog strepen
geen aanrader dus
heb ik nog nooit problemen mee gehad, niet toevallig op een sheet geprint?
service is goed, prijs kwaliteit verhouding ook, en de levertijd in +/- 5 dagen (ze komen helemaal uit zweden :/ )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 21:38 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

tozzke

aka tozzert

op gewoon papier, niet eens fotopapier ofzo

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT *

Met een microscopisch klein beetje eigen inzet had je in enkele nanoseconden de oplossing gevonden door op het logo linksboven te klikken, de pricewatch te vinden en op supplies te klikken. Wat krijg je dan te zien? DIT

Wil je weten hoe de service is over een shop? http://www.tweakers.net/shopsurvey. Is niet echt moeilijk toch? :)

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Kan weinig aan het bovenstaande toevoegen behalve misschien de melding dat in de registratievoorwaarden al stond dat je zelf op zoek dient te gaan voor je een topic opent en als je een topic opent, je altijd hoort te vermelden wat je zelf allemaal opgezocht hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.