Omne Ignotum Pro Magnifico
Beste The_Roman, zou je ons van iets meer informatie willen voorzien? Herhaald dit probleem zich? Zo nee, wanneer doet het zich dan wel voor? Sinds wanneer doet het zich voor? Dit zijn enkele vragen die mensen zich zullen stellen als ze iemand proberen te helpen. Aangezien jouw topicstart wel erg weinig informatie bevat, wil ik je vriendelijk verzoeken die toe te voegen - we hebben namelijk geen kristallen bol 
Verder wil ik je vragen voortaan een iets informatievere titel te pakken, zodat mensen snel kunnen zien wat het probleem nu precies is. Zodra je wat meer informatie geeft, kan een van de moderators hier je titel aanpassen
Verder wil ik je vragen voortaan een iets informatievere titel te pakken, zodat mensen snel kunnen zien wat het probleem nu precies is. Zodra je wat meer informatie geeft, kan een van de moderators hier je titel aanpassen
[ Voor 22% gewijzigd door G33rt op 22-11-2004 21:17 ]
Bedankt voor de tipsG33rt schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:16:
Beste The_Roman, zou je ons van iets meer informatie willen voorzien? Herhaald dit probleem zich? Zo nee, wanneer doet het zich dan wel voor? Sinds wanneer doet het zich voor? Dit zijn enkele vragen die mensen zich zullen stellen als ze iemand proberen te helpen. Aangezien jouw topicstart wel erg weinig informatie bevat, wil ik je vriendelijk verzoeken die toe te voegen - we hebben namelijk geen kristallen bol
Ok.. to start off with.. LimeWire is een Java-based prog, Java heb ik echter geherinstalleerd en Azureus en dergelijke doen het nog goed. Ik heb ook meerdere versies LimeWire geprobeerd, zowel de oudere die het wel deden als de nieuwere van welke het nog niet bekend is. De huidige 'experimenteer'-versie is 4.1.8 Pro.
Wat er gebeurt is als ik het opstart, krijg ik het schermpje, hij laat zien wat hij allemaal laadt en wanneer het aankomt op "Loading Digital Audio Access Protocol", verdwijnt het venstertje compleet en zie ik weer het bureaublad.
Alle firewalls en anti-virus-software heb ik bovendien ook geprobeerd uit te schakelen en ook heb ik alle 'onnodige' processen uit het geheugen gehaald om het te laten werken. Niets helpt.
Dit is iig wat meer info
Groeten Ro!
En dan de beloofde titeledit 
LimeWire // DAAP // sluit af ==> LimeWire sluit af bij laden digital audio access protocol*
Zoals je ziet staat hier in 1 zin het probleem omschreven, probeer voortaan ook zo'n titel te verzinnen. Dan zien mensen in een opslag wat het probleem is
LimeWire // DAAP // sluit af ==> LimeWire sluit af bij laden digital audio access protocol*
Zoals je ziet staat hier in 1 zin het probleem omschreven, probeer voortaan ook zo'n titel te verzinnen. Dan zien mensen in een opslag wat het probleem is
Will do 
Nogmaals dank!
Groet R
Nogmaals dank!
Groet R