Toen ik daarnet aan het internetten was, rook ik plots een licht verbrande geur, die duidelijk van mijn computer kwam. Meteen daarna freezde de computer. Het rook een beetje naar verbrande plastic, maar het was zeker geen felle geur. Enkele seconden later viel mijn pc uit. En toen begon hij raar te doen, hij probeerde vanzelf (ik had niets gedaan) te booten, maar dat mislukte, (hij sprong dus eigelijk aan en uit en aan en ... ). Toen heb ik de voeding uitgezet en de spanning eraf gelaten (powerknop gedrukt terwijl de voeding afstond), daarna de stekker uitgetrokken. Toen ik daarna de stekker terug instak en de voeding terug opzette en op de powerknop drukte startte hij gewoon op, of zo leek het toch, want op mijn scherm kreeg ik niets, en ik hoorde enkele malen een ge-tik-, dat er normaal gezien niet is (komt precies van de harde schijf). en na eventjes is de geur weer waarneembaar, ook neemt de temperatuur in de kast toe (van een normale 22° naar 24°).
Aangezien ik pas ten vroegste overmorgen naar de winkel kan is mijn vraag : "Wat is er aan de hand met mijn pc volgens jullie?" Zodat ik al een gedacht heb van hoeveel geld het me gaat kosten...
Specs:
- WinXP pro
- ATX 350W Power Supply
- PIV 2.8 Ghz (@ 3 Ghz)
- ATI 9800 pro 128MB (mem en core @ +/- 400)
- 1024MB (2 x 512) Corsair PC3200 Valueselect
- Asus P4P800E Deluxe
* Indien nog andere gegevens gewenst zijn, let me know!
Aangezien ik pas ten vroegste overmorgen naar de winkel kan is mijn vraag : "Wat is er aan de hand met mijn pc volgens jullie?" Zodat ik al een gedacht heb van hoeveel geld het me gaat kosten...
Specs:
- WinXP pro
- ATX 350W Power Supply
- PIV 2.8 Ghz (@ 3 Ghz)
- ATI 9800 pro 128MB (mem en core @ +/- 400)
- 1024MB (2 x 512) Corsair PC3200 Valueselect
- Asus P4P800E Deluxe
* Indien nog andere gegevens gewenst zijn, let me know!