Toon posts:

[XP] tab-toets geeft '3;q' in plaats van een tab?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Werk hier met een Acer Aspire 1350, OS XP.

Misschien is het een heel simpel oplosbaar probleem, maar heb via de search niets kunnen vinden.

Als ik de TAB toets indruk krijg ik een rare tekencombinatie, nl; "3;q"

Iemand enig idee hoe dit komt, en beter nog, hoe ik dit kan verhelpen ?

Bedankt alvast.

Ivo

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit, zodat het wat beter dekt. Zou je in het vervolg een iets betere omschrijving van je probleem als titel willen nemen? Dat is namelijk het hele idee van een titel, dat het niet werkt snappen we allemaal :)

TAB werkt niet correct! ==> [XP] tab-toets geeft '3;q' in plaats van een tab?

• Haploid
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12-2021

Haploid

Doh!

Kijk eens naar de instellingen van het Keyboard, onder Control Panel\Keyboard. Daar vind je een tab getiteld Input Locale. Die zou op NL, UK of US ofzo moeten staan, anders krijg je dat soort rare dingen.

Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:28
Ook staat het naast je taakbalk (tobo icoontje) en die moet op VS (Verenigde Staten) staan.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Hé .. bedankt voor de tips, maar helaas mocht dit niet baten.
Enig idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:16:
Hé .. bedankt voor de tips, maar helaas mocht dit niet baten.
Enig idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen ??
Ik vind dit nogal een vage melding. in welk programma krijg je dat dan, wat gebeurt er als je Shift-Tab gebruikt en wat gebeurt er als je een extern-toetsenbord aansluit, wat gebeurt er als je een Command-promt opstart (CMD.EXE) en dan op de TAB-toets druk?

• HHoltman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05-2022
opnieuw opstarten 8)7
heb ik ook wel eens (dan met andere toesten weliswaar)
opnieuw opstarten werkt altijd (bij mij)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:45:
[...]

Ik vind dit nogal een vage melding. in welk programma krijg je dat dan, wat gebeurt er als je Shift-Tab gebruikt en wat gebeurt er als je een extern-toetsenbord aansluit, wat gebeurt er als je een Command-promt opstart (CMD.EXE) en dan op de TAB-toets druk?
Mayb idd een vage omschrijving, het gaat om het complete XP pakket, ieder programma including Internet Explorer geeft 3 tekens na het indrukken van de TAB toets. Als ik een extern toetsenbord aansluit gebeurd er hetzelfde!

Wanneer ik de TAB toets indruk na het starten van CMD, dan krijg ik een keuze tussen een aantal prgs op mn scherm (in text). DUs ik denk dat dat correct werkt!

Ook het opnieuw opstarten werkte niet, helaas.

Het gaat niet om mijn eigen laptop, maar om de laptop van iemand waar ik een aantal kinderziektes had uitgehaald, het enige wat ik niet kon verhelpen was helaas de tekens die verschenen tijdens het indrukken van de TAB toets.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je ook al eens SP2 opnieuw geinstalleerd? Dit wil soms ook wel eens dit soort vage dingen verhelpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:47
Is het alleen bij de TAB toets, de rest functioneerd allemaal wel goed?
Pagina: 1