Toon posts:

8-pins 12V CPU Connector

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op onderstaand plaatje zien jullie een CPU aansluiting op een Intel Entry Server Board S875WP1-E. Helaas beschikt mijn voeding niet over zo'n aansluiting en ben ik op zoek naar OF een voeding die het wel heeft, OF een molex converter. Maar ik kan deze nergens vinden... enkel 4-pins.

Weet iemand waar die te halen is?

http://82.92.9.180/images/cpu_connector.jpg

//noob die ik ben, maar hoe link ik zo'n image? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 19:55 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:27
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:54:
Op onderstaand plaatje zien jullie een CPU aansluiting op een Intel Entry Server Board S875WP1-E. Helaas beschikt mijn voeding niet over zo'n aansluiting en ben ik op zoek naar OF een voeding die het wel heeft, OF een molex converter. Maar ik kan deze nergens vinden... enkel 4-pins.

Weet iemand waar die te halen is?

http://82.92.9.180/images/cpu_connector.jpg

//noob die ik ben, maar hoe link ik zo'n image? ;)
Als het goed is hebben alle voedingen die aan de ATX 2.03 standaard voldoen zo'n stekkertje, en de EPS voedingen hebben dan ook een 24 polige ATX stekker...

Is het trouwens noodzakelijk om op je bord die connector aan te sluiten? Of doet hij het niet met een 4 polige?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49
EPS voeding moet je hebben... Zoek maar eens @ google of op b.v. Alternate naar een voeding met EPS O-)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49
XanderH schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:57:
[...]

Is het trouwens noodzakelijk om op je bord die connector aan te sluiten? Of doet hij het niet met een 4 polige?
Euh sommige Mobo's hebben het echt nodig. Anders werkt maar 1 van de 2 processoren...
B.v. De NCCH-DL kan werken met een standaard P4 (4polig) connector. Ga er maar even van uit dat het niet werkt. Je zult het gauw genoeg zien, er wordt dan maar 1 processor gedetecteerd.
offtopic:
te laat

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Zoek op EPS voeding of, wanneer je huidige PSU goed genoeg is, score een adapter. Zie ook: [rml]BalusC in "[ Ervaringen] Dual Xeon workstations - De..."[/rml]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
EPS voedingen dus of een adapter. 4 pins is niet mogelijk, moet een 8-pins zijn. Kwam ook tegen dat het minimaal een 350W voeding moet zijn, wat erin moet.

Oké bedankt allemaal.

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 09:45
Bij Computerland hebben ze een 480 of 500w voeding met die aansluiting voor iets van 35 euro volgens mij

Verwijderd

Wormzz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:38:
Bij Computerland hebben ze een 480 of 500w voeding met die aansluiting voor iets van 35 euro volgens mij
Aan de prijs te zien kan de TS misschien beter naar iets degelijkers rondkijken.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:27
Wormzz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:38:
Mag ik raden? Q-tec ? :X

Die kan ik je dus alleen maar heel erg hard afraden... Ze halen de opgegeven specificaties niet, hebben geen stabiele voltages... en zo is er nog wel meer over te vinden @ GoT...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

XanderH schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:43:
[...]

Mag ik raden? Q-tec ? :X

Die kan ik je dus alleen maar heel erg hard afraden... Ze halen de opgegeven specificaties niet, hebben geen stabiele voltages... en zo is er nog wel meer over te vinden @ GoT...
Ik weet niet of het wel een Q-tec is. Ik heb een Qtec Gold 450W dual fan en daar zit de bedoelde connector volgens mij niet aan. (Voeding is gekocht om uit te komen met mijn budget. Over een tijdje gaat er een X-connect modular PSU in van 500W. Tot die tijd doe ik het wel zonder CCFL's enzo.)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik weet dat de woodruff van intel ook zo`n aparte connector had maar daar kan een normale atx12 connector in en dan werkt het ook dat staat ook zo in de handleiding.

Check dat dus eerst even.
Pagina: 1