Toon posts:

Instellingen monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien niet helemaal de juiste groep om mijn vraag te stellen maar ik probeer het toch maar.

Door een crash van mijn harddisk moet ik Linux opnieuw installeren. Geen probleem normaal gesproken maar het grafische gedeelte is wat vervelender.

Ik ben namelijk het boekje met instellingen van mijn monitor kwijt :(

De monitor LCD lijkt me een vrij standaard exemplaar. Ik wil dat ding in 1024x768 mode met 16m kleuren gebruiken. Verder ondersteunt hij waarden van 60-75 hz.

Wat zijn nu in Linux de waarden die ik kan opgeven horizontale en verticale frequenties. Is dat nog enigszins te bepalen ??

Groeten

Ad K.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 07:27

Blaasvis

Cidora \o/

wat dacht je van het serie nummer te geven en deze dan meteen in google te gooien
zoiets als: serienummer Xfree ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En voor de rest kan je ook wel even wat uitproberen. Je sloopt je monitor niet als je de verkeerde refreshrates instelt. Dit zijn basis dingen en derhalve gooi ik deze op slot. Wat ik je wil aanraden om te doen de volgende keer als je hier een topic opent is even de [rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml] en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door nemen, zodat je weet wat we van je verwachten.

[ Voor 34% gewijzigd door Zwerver op 22-11-2004 19:33 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.