Ben een beetje laat met reageren. In ieder geval alvast bedankt voor de reacties.

Helaas is het me nog niet gelukt hem aan de praat te kijgen

Volgens de handleiding ondersteunt de televisie gewoon S-video. Waar kan ik die optie force detection vinden??
proller schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:13:
Op een laptop zit meestal wel een schakel toets ergens, zo had ik bij een Compaq had de beamer niet wilde werken, even zo'n vage toetsencombinatie indrukken en klaar. Geen idee meer wat het was, maar misschien moet je even zoeken naar een monitor logo op je tobo

Er is wel een toetsenbordcombinatie om van scherm te veranderen, maar dat werkt alleen als hij ook communiceert met de televisie.
R4NCOR schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:12:
Heb je nog andere apparaten zoals bijv. een video of een andere TV met S-video? Misschien ligt het probleem bij de TV?
offtopic:
Ik ben erg beniewd naar die laptop, mag ik misschien wat dingen vragen (e-mail of msn? Er staat niets in je profiel namelijk..) nkooiker AT hotmail.com

Ik heb helaas geen S-video apparaten dus het zou eventueel aan de tv kunnen liggen. Die kans lijkt me echter vrij klein omdat hij het wel ooit gedaan heeft.
Wat wil je eigenlijk precies weten over de laptop? Het is echt een budget laptop, dus qua prestaties is het geen racemonster, maar het werkt allemaal perfect en het heeft een aantal leuke extras als wifi, tv-out en een dvd-brander. Bovendien heeft het, naar mijn mening, een mooi design.