Toon posts:

TV 'niet aangesloten' (ATI Mobility Radeon 7000 IGP)

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen vrijdag een mooie nieuwe laptop gekocht, de Toshiba A60-142. Ik heb nu alleen een probleem met de tv-out (S-video). Wat ik ook probeer, hij blijft volhouden dat de televisie niet aangesloten is. Ik heb al geprobeerd op te starten met de televisie aan op het juiste kanaal, maar dat helpt niets. Ik heb ook geprobeerd de resolutie en kleuren te veranderen (tip uit de faq), maar dat werkte ook niet. Ik heb al eerder een pc (Geforce 2 MX) met dezelfde kabel aangesloten op de tv toen ging het wel goed. Heeft nog iemand tips? Of kan het zijn dat de tv-out gewoon gaar is?

Meer specs: http://www.pcsnel.nl/pdf/731728.pdf

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 15:16

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Heb je nog andere apparaten zoals bijv. een video of een andere TV met S-video? Misschien ligt het probleem bij de TV?

offtopic:
Ik ben erg beniewd naar die laptop, mag ik misschien wat dingen vragen (e-mail of msn? Er staat niets in je profiel namelijk..) nkooiker AT hotmail.com :)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Op een laptop zit meestal wel een schakel toets ergens, zo had ik bij een Compaq had de beamer niet wilde werken, even zo'n vage toetsencombinatie indrukken en klaar. Geen idee meer wat het was, maar misschien moet je even zoeken naar een monitor logo op je tobo :)

Verwijderd

Check of je TV wel Svideo ondersteund, die oude Geforcejes wilden nl. nogal eens Composiet over een dinplug sturen.

Check gelijk of force detection iig oplost dat hij met de 'niet aangesloten' melding komt.

Verwijderd

Topicstarter
Ben een beetje laat met reageren. In ieder geval alvast bedankt voor de reacties. _/-\o_ Helaas is het me nog niet gelukt hem aan de praat te kijgen ;(
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:19:
Check of je TV wel Svideo ondersteund, die oude Geforcejes wilden nl. nogal eens Composiet over een dinplug sturen.

Check gelijk of force detection iig oplost dat hij met de 'niet aangesloten' melding komt.
Volgens de handleiding ondersteunt de televisie gewoon S-video. Waar kan ik die optie force detection vinden??
proller schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:13:
Op een laptop zit meestal wel een schakel toets ergens, zo had ik bij een Compaq had de beamer niet wilde werken, even zo'n vage toetsencombinatie indrukken en klaar. Geen idee meer wat het was, maar misschien moet je even zoeken naar een monitor logo op je tobo :)
Er is wel een toetsenbordcombinatie om van scherm te veranderen, maar dat werkt alleen als hij ook communiceert met de televisie.
R4NCOR schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:12:
Heb je nog andere apparaten zoals bijv. een video of een andere TV met S-video? Misschien ligt het probleem bij de TV?

offtopic:
Ik ben erg beniewd naar die laptop, mag ik misschien wat dingen vragen (e-mail of msn? Er staat niets in je profiel namelijk..) nkooiker AT hotmail.com :)
Ik heb helaas geen S-video apparaten dus het zou eventueel aan de tv kunnen liggen. Die kans lijkt me echter vrij klein omdat hij het wel ooit gedaan heeft.

Wat wil je eigenlijk precies weten over de laptop? Het is echt een budget laptop, dus qua prestaties is het geen racemonster, maar het werkt allemaal perfect en het heeft een aantal leuke extras als wifi, tv-out en een dvd-brander. Bovendien heeft het, naar mijn mening, een mooi design.