[PHP] $_SERVER["PATH_INFO"] leeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• mark_gl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:45
Op mijn lokale server gebeurd het volgende:

127.0.0.1/test.php -> dit werkt
127.0.0.1/test.php?id=23 -> dit werkt
127.0.0.1/test.php/id/23 -> dit werkt niet

Volgens mij komt het doordat $_SERVER["PATH_INFO"] leeg is,
moet ik soms iets instellen in de .htaccess of php.ini?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Als je mooiere urls wil gebruiken gaat dat niet zomaar :) . Je moet iets instellen in je httpd.conf naar ik meen :) . Hier een uitleg om dat te doen bij myreact :) . En op google Check de url is er vast ook wel iets over te vinden :) .

[ Voor 17% gewijzigd door JHS op 22-11-2004 19:17 ]

DM!

Verwijderd

En zo kom je er niet en zul je nooit iets echt zelf kunnen leren. Waarom niet? Omdat je niet de energie erin stopt die ervoor nodig is. Als je zelf dit soort zaken leert op te lossen, doe je jezelf en anderen een groot plezier :)

Maar omdat dit topic hier nu toch als staat, je kunt op Apache webservers gebruik maken van MultiViews, dat is verreweg het eenvoudigst. Maar het is eventueel ook op te lossen met mod_rewrite.

Verwijderd

[TOPIC=741007///#faq13]

• mark_gl
'Cheatah' lees aub eens je eigen berichten na. In vele reacties klachten over andere ! Laten we 't leuk houden op GOT.

Thanks 'BackLash' ik ga het met multiviews proberen, hier heb ik voldoende aan !

[ Voor 67% gewijzigd door mark_gl op 22-11-2004 19:37 ]

Verwijderd

mark_gl schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:26:
[...]

'Cheatah' lees aub eens je eigen berichten na. In vele reacties klachten over andere ! Laten we 't leuk houden op GOT.

Thanks 'BackLash' ik ga het met multiviews proberen, hier heb ik voldoende aan !
Ik verwijs naar het antwoord, is dat een klacht?? Ik zeg niet dat je in de faq moet kijken, ik geef de exacte link. Mijns inziens is dat geen klagen maar helpen. Het al dan niet beoordelen of het onjuist is dat je niet in de faq gekeken hebt laat in aan de mods over, dat is de taak van hen.

Even goede vrienden...

• mark_gl
No hard feelings, thanks voor de moeite.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Graag gedaan. Volgende keer zelfs ietsje meer moeite doen zoals Cheetah al aangeeft? Dit had je makkelijk zelf kunnen vinden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.