Toon posts:

Neverwinter Nights en Baldur's Gate Serie

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wou even jullie mening horen over wat jullie van deze games vinden, jullie favo site's voor download's voor deze games en WAAR je legale clans kan vinden, dus mensen die geen cheats gebruiken of zo triest zijn om het spel uit te spelen met uber wapens en gear die ze in single player maken en dan in multiplayer (online) importeren.

Ik zelf vindt deze 2 serie games het beste omdat

1. Goed verhaal
2. Extreem uitgebreide wereld
3. Extreem uitgebreide side-quests / main-quests
4. Groot aantal spells zowel offencive/defencive als attack (om aan te vallen lol)
5. Mogelijkheid om tegen elkaar te spelen (PvP ; Player vs Player)
6. Mogelijkheid om een echt team te vormen en teamwork te verichten
- Als jij een sorc bent en je kan niet goed melee heb je je maat (barb) voor melee en natuurlijk ook anders om

En je kan natuurlijk veel mods downloaden gratis en zelf maken in Neverwinter Night's... Persoonlijk zijn deze 2 serie's de beste RPG's ooit voor de pc (als Final Fantasy nou gratis was, dan was dat de beste, want ik ben een super FF freak maar goed, gratis is het niet *snif*)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Zelf speel ik NWN elke avond.
M'n favoriete servers zijn de Roleplay servers en dan vind ik de Anphillia mod wel erg leuk om te doen. Lekker een beetje CNR, beetje PVP'en en leuk RP'en met de rest die er rondloopt.
Zit nu al maanden op de Anphillia.GNIZ server. Dit is een van de moeilijkere servers en je moet ook eerst goed de regels lezen, want voordat je het weet heb je een waarschuwing of een ban aan je broek hangen. Deze mod is trouwens alleen maar leuk als er meer mensen zijn om mee te spelen....anders kun je niet zo heel veel doen, vanwege de sterke vijanden.
Adres is: www.gniz.com

Ook heb ik een char op de Three Kingdoms. Deze server is ook heel leuk, alleen de server waar deze mod op draait kan niet alle spelers allemaal tegelijk aan. Soms heb je de server om het half uur reset, vanwege de load....beetje vervelend dus als je lekker aan het rp'en bent. Verder heb je hier wel makkelijk uber-gear, maar dit is allemaal afgevangen door level restricties.
Adres is: www.3kds.com

Voor de rest heb ik een paar andere servers uitgeprobeerd, maar niet echt iets gevonden dat zich kan meten aan deze servers, maar dat is ieders eigen voorkeur natuurlijk.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Topicstarter
Freezer, zou je eens samen willen spelen? misschien in de toekomst een groep vormen lijkt me cool, dan kan jij me kennis laten maken met de servers waarop jij speelt. Hopelijk voel je hier iets voor :D

Tevens, zijn die mensen wel cheat vrij? en doen hun ook van in single player een uber wapen maken en dan in multi-player importeren zodat ze met één hand op de rug het spel uitspelen? dat vindt ik namelijk niet erg leuk hehe

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Ook ik ben een fervent speler van NWN :P Al is het spel hier in Nederland wat minder populair lijkt het.

De sites waar ik het meeste op kom is uiteraard het forum van Bioware zelf:

http://nwn.bioware.com

En op:

http://nwvault.ign.com/index2.shtml

Extra pluspuntje aan NWN is het feit dat AD&D 3th edition erg goed geimplementeerd is.
En wat je zelf al zei. De meegeleverde toolset om zelf te bouwen is erg verslavend :9

Er is in ieder geval genoeg content/mods/adventures om het uit te zingen tot 2006 waarin NWN2 uit moet komen 8)

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:57
Ik had NWN al een tijd in de kast staan, maar ik ben toevallig gisteravond weer begonnen met spelen. Ben als ranger aan de campaign begonnen.

Zijn de uitbreidingen eigenlijk de moeite waard als je vooral single player zal spelen?

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

SiErRa schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:14:
Zijn de uitbreidingen eigenlijk de moeite waard als je vooral single player zal spelen?
Absoluut, SoU is een lekkere korte campaign en bied een aantal extra's als Prestige Classes. En met HoU kun je Epic characters ontwikkelen (lvl40 :P)
Plus in HoU zie je qua monsters oude bekenden uit Baldurs Gate terug zoals beholders.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mijn favo is toch echt Planescape Torment qua verhaal ed. Heb echt kwijlend zitten lezen en luisteren bij sommige stukken. Helemaal top. Verder ben ik super fan van de Baldurs Gate en Icewind Dale reeksen. Enige is dat ik NWN dus nog nooit gespeeld heb (schaam). Hoor toch van iedereen hele goeie verhalen. Maar ik vond dat hele 3d zo jammer . . . RPG's horen bij mij gewoon isometrisch op een of andere manier ;)

Call me old fashioned :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie willen add me op Project_Neverwinter@hotmail.com of laat je email achter kunnen we samen spelen hehe.

Ik ben ook pas gisteren weer begonnen met NwN, had het al een dikke maand niet meer geinstalleerd ivm aanschaf nieuwe computer.

De add-ons zijn zeker de moeite waard, Hordes of the Underdark is super vet! Je kan gewoon in een draak veranderen (morphen) en je hebt super toffe nieuwe classes als polemaster en red dragon dicipline (of hoe je het ook schijft haha).

Ik heb een rogue gemaakt, zit nu in act1 van NWN deel 1, als die uit is ga ik de uitbreiding Shadows of Undrentide spelen, en daarna HotU.

Naja, ben nu op mijn werk maar ik hoop dat iemand intressen heeft om samen te spelen lekker online zo, misschien een paar GoT'ers hier die via Ventrilo of zo NwN willen spelen gezamelijk? Leave email zoals ik zij of add me op mn hotmail :D

P.S Als ik weer iets meer tijd heb ga ik een echte GROTE mod maken voor NwN (module) misschien tegen die tijd mensen intressen om mee te helpen? Het moet wel iets serieus worden, dus echt iets groots wat met een beetje geluk ook nog internationaal gespeeld zal gaan worden *lol met grote verwachtingen*

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 15:25

Japser

Jeej!

Yo hier ook die hard BioWare / Black Isle rpg'er :) Geweldige spellen, ben juist weer aan t denken om de hele NWN saga opnieuw te installen. Wat ik ook heb gedaan is Baldurs Gate 1 & 2 opnieuw geinstalld en toen BGTutu eroverheen gepleurd zodat je BG1 kan spelen met de BG2 chars en races enzo. Kun je tenminste als lvl 1 Sorcerer beginnen en zo doorgroeien tot uber-Sorcerer :)

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:22:
Als jullie willen add me op Project_Neverwinter@hotmail.com of laat je email achter kunnen we samen spelen hehe.

Ik ben ook pas gisteren weer begonnen met NwN, had het al een dikke maand niet meer geinstalleerd ivm aanschaf nieuwe computer.

De add-ons zijn zeker de moeite waard, Hordes of the Underdark is super vet! Je kan gewoon in een draak veranderen (morphen) en je hebt super toffe nieuwe classes als polemaster en red dragon dicipline (of hoe je het ook schijft haha).

Ik heb een rogue gemaakt, zit nu in act1 van NWN deel 1, als die uit is ga ik de uitbreiding Shadows of Undrentide spelen, en daarna HotU.

Naja, ben nu op mijn werk maar ik hoop dat iemand intressen heeft om samen te spelen lekker online zo, misschien een paar GoT'ers hier die via Ventrilo of zo NwN willen spelen gezamelijk? Leave email zoals ik zij of add me op mn hotmail :D

P.S Als ik weer iets meer tijd heb ga ik een echte GROTE mod maken voor NwN (module) misschien tegen die tijd mensen intressen om mee te helpen? Het moet wel iets serieus worden, dus echt iets groots wat met een beetje geluk ook nog internationaal gespeeld zal gaan worden *lol met grote verwachtingen*
I'll keep it in mind. Online spelen is leuk maar heb ook nog een drukke baan en niet de tijd om lekker uren achter elkaar online te spelen. Al kunnen we natuurlijk ook een vast tijdstip afspreken (net als pen en paper games 8) )
En als er leuke ideen zijn om een grote mod te bouwen houd ik me ook aanbevolen :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik moet ook elke dag werken en regelmatig ook thuis, voor mensen computers bouwen, repareren en dat soort gein maar ik speel zeker elke dag 2 uurtjes online, maar meestal wel meer hehe.

Een grote mod wil ik al tijden aan beginnen maar dan heb ik wel meer mensen nodig die zich er ook echt voor wilt inzetten.

Naja we zien het allemaal nog wel van het weekend of binnenkort eens een keertje hehe

Fijne werkdag allemaan in iedergeval ;) >:) :P :P

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu met het eerste deel van NwN bezig en het is toch nogsteeds leuk zo deel 1 haha, jammer alleen dat NIEMAND mijn server joined.... zo saai alleen spelen. Samen een low lvl character lvl'en is wel cool hehe

Heb een Rogue op het moment lvl 4 meen ik :D

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:12

Bene

list incomprehension

Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad van een spel als NWN. Ladingen nieuwe mensen ontmoet, relaties die zijn ontstaan via "de" server, volle verjaardagen en mensen die naar het buitenland over en weer gaan om elkaar te ontmoeten.

Al eerder gespamd, maar het kan geen kwaad het nog een keer te doen: Ik draai een eigen server (New Taliv) op www.talivnwn.com, ook te vinden onder de Roleplay servers. Je hebt wel CEP 1.50 nodig, te downloaden op nwncep.com, maar zonder CEP zit je toch maar een half spel te spelen :)

Heeft iemand de nieuwe betaalde bioware modules al gespeeld?

Verwijderd

Topicstarter
Nope ik nog niet maar ik moet daarin tegen ook eerlijk zeggen, ik betaal nooit ergends voor *lol* met het juiste p2p proggie download je werkelijk alles. Ik heb een share van bijna 600GB dus op DC++ zit je dan tussen de grote jongens die ook echt véél sharen dus ik download het denk ik wel.

Doe ik trouwens met ALLE games, illi downloaden, is het mooi dan koop ik het.
Net als NWN... eerst illi single player en helemaal verlieft erop en toen maar gekocht alle 3 de delen :9~
Ik zal vanavond eens kijken op je server lijkt me gezellig hehe

heb het momenteel druk met mijn ICT opleiding niveau 4 + bedrijfsleiding opleiding en daarnaast ook nog eens 5 dagen per week werken lol maar goed dan hebben we allemaal hier op GoT denk ik wel >:) ;)

Nou tot vanavond hoop ik he })

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:12

Bene

list incomprehension

(je kan op http://www.yurik.ca/taliv/forum/index.php?showforum=5 wat achtergrond informatie mbt de wereld vinden)

Verwijderd

Topicstarter
Erg tof allemaal hoor hehe
Ik wil binnenkort beginnen aan een eigen module met een paar mensen die ook intressen hebben, het met een hele grote module worden dus een paar maanden werk zal er zeker wel inzitten :)

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb heel vroeger NWN gespeeld, ik was toen wel elke dag minstens 4 uur online :D

Bastions of War server en de LoD server vond ik geweldig. Vooral Bastions of War, dat team pvp met een extra ctf domination aspect erin vond ik super. Helaas moest ik afhaken omdat alle servers overgingen naar de versie met de 2 expansions die toen uitkwamen. Dit vond ik wel erg jammer ;(

Verwijderd

Topicstarter
Als je nog intressen hebt, ik speel ook deel 1 gewoon op het moment dus als je zin hebt join me vanavond met alleen deel 1 :D

Mijn msn is Project_Neverwinter@hotmail.com

Groetjes :P

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

www.anchordeep.net

een erg goede server RPG server voor NWN speel er nu ongeveer 2 jaar op :) veel zaken zijn hier veranderd.

geen ATS meer jammer, maar wel 100 nieuwe custom spreaken en Prc

[ Voor 65% gewijzigd door stormblade32 op 25-11-2004 15:07 ]

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Verwijderd

Topicstarter
w00t klinkt toch wel goed hehe zal vanaaf eens een bezoekje brengen :D
Pagina: 1