Wou even jullie mening horen over wat jullie van deze games vinden, jullie favo site's voor download's voor deze games en WAAR je legale clans kan vinden, dus mensen die geen cheats gebruiken of zo triest zijn om het spel uit te spelen met uber wapens en gear die ze in single player maken en dan in multiplayer (online) importeren.
Ik zelf vindt deze 2 serie games het beste omdat
1. Goed verhaal
2. Extreem uitgebreide wereld
3. Extreem uitgebreide side-quests / main-quests
4. Groot aantal spells zowel offencive/defencive als attack (om aan te vallen lol)
5. Mogelijkheid om tegen elkaar te spelen (PvP ; Player vs Player)
6. Mogelijkheid om een echt team te vormen en teamwork te verichten
- Als jij een sorc bent en je kan niet goed melee heb je je maat (barb) voor melee en natuurlijk ook anders om
En je kan natuurlijk veel mods downloaden gratis en zelf maken in Neverwinter Night's... Persoonlijk zijn deze 2 serie's de beste RPG's ooit voor de pc (als Final Fantasy nou gratis was, dan was dat de beste, want ik ben een super FF freak maar goed, gratis is het niet *snif*)
            Ik zelf vindt deze 2 serie games het beste omdat
1. Goed verhaal
2. Extreem uitgebreide wereld
3. Extreem uitgebreide side-quests / main-quests
4. Groot aantal spells zowel offencive/defencive als attack (om aan te vallen lol)
5. Mogelijkheid om tegen elkaar te spelen (PvP ; Player vs Player)
6. Mogelijkheid om een echt team te vormen en teamwork te verichten
- Als jij een sorc bent en je kan niet goed melee heb je je maat (barb) voor melee en natuurlijk ook anders om
En je kan natuurlijk veel mods downloaden gratis en zelf maken in Neverwinter Night's... Persoonlijk zijn deze 2 serie's de beste RPG's ooit voor de pc (als Final Fantasy nou gratis was, dan was dat de beste, want ik ben een super FF freak maar goed, gratis is het niet *snif*)