oscommerce i.c.m. internetkassa van mijnwinkel.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• hilarisch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-04 22:34
Ik heb een winkel welke draait op osCommerce. Hierin kan echter alleen betaald worden middels rembours en vooraf betalen.

Ik heb gezocht naar aanbieders van creditcard betalingen. Ik vond mijnwinkel als een redelijk betaalbare oplossing.

Ik ben alleen niet zeker of de internetkassa van mijnwinkel toegepast kan worden binnen OSC. Dit omdat die internetkassa meer is dan alleen online betalen. Het is ook een winkelwagen. Ook klantgegevens dienen in de internetkassa (en dus buiten OSC) te gebeuren.

Heeft iemand ervaring met de internetkassa en OSC. Is het mogelijk om beide samen te gebruiken. Andere suggesties eventueel?

Verwijderd

ja, zelf schrijven. Je kan het database schema downloaden van de site, en moet je dus prima op weg helpen.

Ik heb zelf ook een desktop end geschreven in een paar minuten tijd. Overigens heb ik een directe mysql connectie gebruikt en dat wil je eigenlijk niet. Dus kijk eens naar webservices. Overigens zijn er genoeg plugins voor osC die CC betalingen afhandelen.

• hilarisch
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:05:
ja, zelf schrijven. Je kan het database schema downloaden van de site, en moet je dus prima op weg helpen.
Dit is het dbschema van osc neem ik aan.
Overigens heb ik een directe mysql connectie gebruikt en dat wil je eigenlijk niet. Dus kijk eens naar webservices. Overigens zijn er genoeg plugins voor osC die CC betalingen afhandelen.
Ik heb gezien dat er veel plugins voor CC betalingen beschikbaar zijn. Alleen niet voor mijnwinkel.nl.
Ik vraag mij af in hoeverre deze goed toe te passen is. Het schrijven van een plugin zal het probleem niet zijn.

Wat me echter opviel is dat de meeste plugins pas later in het bestelproces worden 'aangeroepen'. Op het moment dat de klanten alle gegevens in osc hebben ingevuld en goedgekeurd. Dan wordt alleen de betaling extern geregeld.

• hilarisch
iemand ervaring met andere betaalportals binnen oscommerce?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:55

Pelle

🚴‍♂️

http://www.google.com/sea...scommerce+payment+options

Kijk ook eens naar bedrijven als TripleDeal en Bibit, die kunnen zo'n beetje alles.

Dit topic is gesloten.