Wordt helemaal gek hier. Heb een A7V TB 1GHZ met ME erop. Draait op zich niet slecht, maar Internet Explorer blijft keer op keer bevriezen. Jaja, het bekende probleem, de muis beweegt nog, maar das dan ook alles. Precies op het moment dat ik www.autotrader.nl opstart gaat het geheid mis, anders gaat het alsnog mis op een willekeurig ander moment. Heb originele Hercules 6.35 drivers voor m'n Hercules Geforce 2 Pro geinstalleerd, Via 4.26 drivers voor m'n bord, nieuwste Promise driver en Bios 4d geloof ik. Verder heb ik een SB128 met niet specifieke ME-drivers, want die krijg ik dus niet gedownload op de site van Creative. Heb net 2 uur zitten internetten zonder geinstalleerde geluidskaart zonder probleem, na installatie was het bij de 1e keer autotrader prijs. Kan toeval zijn maar............ ???????
Overweeg nu om te flashen naar bios 5, maar weet niet hoe het moet en hoe enorm fout het kan gaan... Ben er dus eigenlijk een beetje bang voor....
Please help me out, heb inmiddels 6x achter elkaar alles opnieuw geinstalleerd en begin nu toch echt behoorlijk wanhopig te worden. Ik weet nu overigens wel wat ze bedoelen met : Intel draait stabieler....
Thanx....
Robbert
A7V / TB1000 / 256MB / 30GBIBM / Hercules GTS PRO / SB128 / IIYAMA 19"
Overweeg nu om te flashen naar bios 5, maar weet niet hoe het moet en hoe enorm fout het kan gaan... Ben er dus eigenlijk een beetje bang voor....
Please help me out, heb inmiddels 6x achter elkaar alles opnieuw geinstalleerd en begin nu toch echt behoorlijk wanhopig te worden. Ik weet nu overigens wel wat ze bedoelen met : Intel draait stabieler....
Thanx....
Robbert
A7V / TB1000 / 256MB / 30GBIBM / Hercules GTS PRO / SB128 / IIYAMA 19"