waar-o-waar is de MP3 speler met een draadloze headset?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dag mensen
zoals de titel al verklapt ben ik op zoek naar een MP3-speler met een draadloze headset! Dit lijkt wel niet te bestaan.. Met zoeken ben ik alleen uitgekomen bij telefoontjes met een bluetooth oortje erbij, of een mega-headset die gemaakt is voor een stereotoren...
Weet iemand of dit bestaat of is er te weining animo voor en maken ze het niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor MP3 speler? Want tegenwoordig zijn de MP3 spelers kleiner dan luciferdoosjes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het kan me niet schelen! Niet zo boos bedoeld als dat het er staat hoor :) Ik wil pas een MP3 speler kopen wanneer er een draadloze headset erbij zit!

btw. kleiner DAN ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit volgens mij vooral met een stroomprobleem. MP3 spelers staan al niet echt bekend om hun zuinigheid (vergeleken met bv MiniDisc). Dit is volgens mij de reden dat het nog wel even duurt voordat we draadloze mp3-spelers kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:38:
Je zit volgens mij vooral met een stroomprobleem. MP3 spelers staan al niet echt bekend om hun zuinigheid (vergeleken met bv MiniDisc). Dit is volgens mij de reden dat het nog wel even duurt voordat we draadloze mp3-spelers kunnen verwachten.
ok. Dus die dingen bestaan nog helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-07 18:31
Een ontvanger met batterijen voor je oortjes is even groot als een MP3 speler zelf, bovendien zul je dat ding ook nog eens weg moeten stoppen. Waar doe je dat? Op dezelfde plek waar je je MP3 speler zou stoppen.
Er bestaan wel degelijk draadloze oordopjes, maar wel uit de tijd van de walkman. Waar zo'n ontvanger tenminste kleiner was dan de afspeler.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat er mp3 spelers in van die neckband koptelefoons zijn gebouwd.
Misschien is dat wat

Zoiets als dit http://www.mat.com.au/cat...?cPath=66&products_id=766

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://oakley.com/media/dynamic/product/sunglasses/oakley_thump/128/white_camo_black_iridium.png/enlarge_one.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 16:54
Maar ik luister oiok wel naar muziek in de winter en om dan dat aan te doen icm een muts, tja.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Van de Diva Gem en de MSI 516 bestaan er Bluetooth versies. Kan je daar geen Bleutooth headset op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:42:
Ik weet wel dat er mp3 spelers in van die neckband koptelefoons zijn gebouwd.
Misschien is dat wat

Zoiets als dit http://www.mat.com.au/cat...?cPath=66&products_id=766
haha wel een leuk dingetje, maar alleen de prijs valt een beetje tegen! $197.00...
wvbesien schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:54:
Van de Diva Gem en de MSI 516 bestaan er Bluetooth versies. Kan je daar geen Bleutooth headset op aansluiten?
Dat vraag ik mij dus ook af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan die msi telefoon ook icm je mob gebruiken. lijkt me dan ook dat je er een bt-headset op kunt aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:15

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik *denk* dat bluetooth de datasnelheid niet aankan die nodig is om een beetje fatsoenlijke muziek van je mp3-speler naar je headset te krijgen. Ik zeg er meteen bij dat ik te lui ben om op zoek te gaan naar de maximum data-transfer van bluetooth, dus ik weet niet of ik gelijk heb.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Rudedadude schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:42:
Ik *denk* dat bluetooth de datasnelheid niet aankan die nodig is om een beetje fatsoenlijke muziek van je mp3-speler naar je headset te krijgen. Ik zeg er meteen bij dat ik te lui ben om op zoek te gaan naar de maximum data-transfer van bluetooth, dus ik weet niet of ik gelijk heb.
Lijkt me sterk, een bestandje over BT van 5 MB duurt geen 2 minuten. En die 5 MB moet over de lente van het af te spelen nummer worden verdeelt. Dat is 4 minuten ongeveer. Dus 1,25 MB per minuut. Moet lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-07 10:06

QkE

In your face Gnagna

Is dit iets? http://howardchui.com/mod...&op=viewarticle&artid=169
Zal wel niet te betalen zijn als het al verkrijgbaar is, maar toch.... Proof of concept ;)

Jippie! Nou heb ik hem echt. Wel ff 400 euro, maar dit is volgens mij wat je zoekt http://telstrashop.telstr...=X1P188&cat=1&cat2=OthAcc

[ Voor 33% gewijzigd door QkE op 22-11-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:15

Rudedadude

Maybe we were born to run

Bobje schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:48:
[...]
Lijkt me sterk, een bestandje over BT van 5 MB duurt geen 2 minuten. En die 5 MB moet over de lente van het af te spelen nummer worden verdeelt. Dat is 4 minuten ongeveer. Dus 1,25 MB per minuut. Moet lukken toch?
Nou, je moet denk ik niet vergeten dat de techniek achter mp3 is dat die door de speler weer uitgepakt wordt als wav en dat dat afgespeeld wordt. In dat geval is een nummer van 4 minuten al snel zo'n 40 mb en dat trekt de bluetooth standaard dan niet. Ook hier weet ik weer niet helemaal zeker van of het klopt.

Aan de andere kant, ik denk dat er een serieuze markt is voor oordopjes zonder draadjes, dus wanneer het zou kunnen was het al wel gebeurt lijkt mij zo :) En anders zie ik een gat...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Jaja brain_man, die Oakley is wel übercool hè 8) _/-\o_ Echt bling bling :*) :*)

offtopic:
ps. Geen toeval dat juist jij er mee komt of wel? Volgens mij kom ik jou ook wel eens op prikpagina 173 tegen ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40

Padvinder

doet z'n best

Rudedadude schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:25:
[...]

Nou, je moet denk ik niet vergeten dat de techniek achter mp3 is dat die door de speler weer uitgepakt wordt als wav en dat dat afgespeeld wordt. In dat geval is een nummer van 4 minuten al snel zo'n 40 mb en dat trekt de bluetooth standaard dan niet. Ook hier weet ik weer niet helemaal zeker van of het klopt.

Aan de andere kant, ik denk dat er een serieuze markt is voor oordopjes zonder draadjes, dus wanneer het zou kunnen was het al wel gebeurt lijkt mij zo :) En anders zie ik een gat...
Werkt prima hoor. Ik heb een Bluetooth headset bij mijn telefoon (6230) en daarmee kan ik best mp3tjes luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
QkE schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:53:
Is dit iets? http://howardchui.com/mod...&op=viewarticle&artid=169
Zal wel niet te betalen zijn als het al verkrijgbaar is, maar toch.... Proof of concept ;)

Jippie! Nou heb ik hem echt. Wel ff 400 euro, maar dit is volgens mij wat je zoekt http://telstrashop.telstr...=X1P188&cat=1&cat2=OthAcc
Jaa you da mann! :) die 2de is echt wat ik zoek.. Ik wil niet een mp3speler en oortjes in 1 zegmaar.. Ik wil 2 losse dingen, dus een mp3-spelertje en aparte oortjes erbij! Nu nog even wachten totdat ie in prijs daalt en totdat deze techniek vaker toegepast gaat worden in deze vorm!

OT: ik vind dit :? icoontje echt zo irritant als iemand deze gebruikt!.. Hij zegt echt zo iets van : Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?! .. Echt zo'n icoontje om vrienden mee te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:17:
[...]

Jaa you da mann! :) die 2de is echt wat ik zoek.. Ik wil niet een mp3speler en oortjes in 1 zegmaar.. Ik wil 2 losse dingen, dus een mp3-spelertje en aparte oortjes erbij! Nu nog even wachten totdat ie in prijs daalt en totdat deze techniek vaker toegepast gaat worden in deze vorm!

OT: ik vind dit :? icoontje echt zo irritant als iemand deze gebruikt!.. Hij zegt echt zo iets van : Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?! .. Echt zo'n icoontje om vrienden mee te maken....
Errrm bij nadere inspectie zie ik toch dat het alleen BT-oortjes zijn die je op een telefoon kan aansluiten! .. bestaan er geen BT-usb sticks o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:25:
[...]

Errrm bij nadere inspectie zie ik toch dat het alleen BT-oortjes zijn die je op een telefoon kan aansluiten! .. bestaan er geen BT-usb sticks o.i.d.?
Kweenie of je zoiets bedoelt? http://www.mycom.nl/f2/pdf/MyCom-Cadeau-Magazine.pdf (In het midden bovenin)

En daar ff links onder staat een bluetooth headset

[ Voor 7% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 23-11-2004 13:18 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ZipoBibrok5-108 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:08:
[...]

Kweenie of je zoiets bedoelt? http://www.mycom.nl/f2/pdf/MyCom-Cadeau-Magazine.pdf (In het midden bovenin)

En daar ff links onder staat een bluetooth headset
Hmm.. Bedoelde je die usb-stick in het midden bovenin.. Hoe kannie dan afspelen?

Ik wil wel 2 oorpluggen hebben! Die BT-headset wat er op je link staat is echt zo'n cyborg-ding, waar je alleen nerds (<-- gevaarlijke opmerking hier? O-) ) of zakendudes mee ziet lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik een C500 (mobile telefoon) met 512 Mb kaartje erin. zou je gewoon met je bluetooth headset kunnen luisteren, ik weet alleen niet of die ook zonder zo'n raar uitsteeksel van een microfoon kan krijgen.
Maar muziek luisten op m'n C500 gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgens mij is het probleem dat er nog geen stereo bluetooth headsets zijn, je kunt dus met maar één oortje luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De_Klusjesman schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:28:
Volgens mij is het probleem dat er nog geen stereo bluetooth headsets zijn, je kunt dus met maar één oortje luisteren.
Die bestaan wel...

http://howardchui.com/mod...&op=viewarticle&artid=169

Maar dan heb je de speler zelf ook naast je oor zitten...
Pagina: 1