Ik heb een kapotte ipod met een 20 GB schijf, wie weet wat voor type hdd er in zo'n ipod gaat? Is dat gewoon een normale laptop schijf of een specifieke Apple schijf?
De hardeschijf zal niet zo'n probleem worden, alleen de manier waarop hun de hardeschrijven formatteren wel.
BlaBlaBla
Wat is er mis met FAT(32)? Volgens mij zaten er trouwens Toshiba's in, geen idee of dat nog zo is.Strider schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:32:
De hardeschijf zal niet zo'n probleem worden, alleen de manier waarop hun de hardeschrijven formatteren wel.
[ Voor 14% gewijzigd door OzBoz op 22-11-2004 18:33 ]
Zou dit echt zo anders zijn dan?Strider schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:32:
Over ipod en hun Filesystems: http://www.ipodlounge.com/faqs_more.php?id=87_0_10_0_C
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()