Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pricewatch - feestdagen editie

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Ik heb een idee voor een (tijdelijke) versie van de pricewatch. Ik was namelijk druk op zoek naar ideeën voor mijn Sinterklaas lijstje. Ik kwam er niet helemaal uit en dus ging ik op zoek naar ideeën sites..... en toen ging het licht aan. Pricewatch zou ideaal zijn voor de echte tweaker om wat ideeën op te doen :)

Pricewatch - feestdagen editie
Daarin kun je dus zoeken op prijs (je kunt het ook zien als een extra filter):
0-10
10-25
25-50
50-100 euro

Dat is m'n suggestie. Daarnaast vroeg ik me af of er nog een Sinterklaas/Kerst/Sneeuw editie komt van de FP dit jaar, maar dan zit ik natuurlijk in het verkeerde topic, maar om daar nou weer een topic over te openen :7

disclaimer: ik weet dat je kunt sorteren op prijs, maar echt handig is dat niet. :z

[ Voor 7% gewijzigd door T.T. op 22-11-2004 17:59 ]

Verwijderd

Ik denk dat het aantal producten per categorie (denk alleen al maar aan goedkope handel als cd's, schroefjes, kabeltjes en dat soort zut) te groot is om hier echt een succes van te maken.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:00:
Ik denk dat het aantal producten per categorie (denk alleen al maar aan goedkope handel als cd's, schroefjes, kabeltjes en dat soort zut) te groot is om hier echt een succes van te maken.
Daarom dacht ik ook aan een beperkte lijst met alleen de meest populaire artikelen zodat je op bijvoorbeeld max 50 per categorie uitkomt (populariteit wordt immers al bijgehouden).

Verwijderd

Extra functies zijn altijd goed lijkt me. nieuwe query en klaar.

ps. inderdaad het is sowieso.
Echt iedereen schrijft het anders, het is niet normaal. koffie?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb juist de ervaring dat winkels de prijzen juist omhoog gooien tijdens de feestdagen, omdat er dan meer verkocht wordt => meer omzet => meer winst. De PriceWatch is in het leven geroepen zodat je snel de goedkoopste prijs kunt vinden. Dat staat recht tegenover het idee voor een PriceWatch-feestdageneditie.

Daarnaast heb ik niet het idee dat winkels nog eens een extra prijslijst gaat maken die wij in een keer kunnen binnentrekken in de speciale PriceWatch kunnen gooien. Dan wordt het dus handmatig invoeren, en dat kost echt onnoemelijk veel tijd.

[ Voor 29% gewijzigd door Robin op 22-11-2004 18:58 ]

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:57:
Ik heb juist de ervaring dat winkels de prijzen juist omhoog gooien tijdens de feestdagen, omdat er dan meer verkocht wordt => meer omzet => meer winst. De PriceWatch is in het leven geroepen zodat je snel de goedkoopste prijs kunt vinden. Dat staat recht tegenover het idee voor een PriceWatch-feestdageneditie.
Ik bedoel het allereerst meer als ideeënlijst (die gelijk naar shop doorlinkt, ook handig).
Daarnaast heb ik niet het idee dat winkels nog eens een extra prijslijst gaat maken die wij in een keer kunnen binnentrekken in de speciale PriceWatch kunnen gooien. Dan wordt het dus handmatig invoeren, en dat kost echt onnoemelijk veel tijd.
Dat van die extra prijslijsten snap ik niet helemaal. Ik dacht aan de huidige pricewatch maar dan met een aangepaste query? Dus de "50 populairste artikelen in de prijsklasse 10-25 euro".

Maarg goed, het was maar een los idee. Misschien brengt het iemand anders op een beter idee :)

[ Voor 11% gewijzigd door T.T. op 22-11-2004 19:05 ]

Pagina: 1