Beste mensen,
Graag jullie hulp over het volgende. Ik heb een tijd geleden problemen gehad met onze printer (Canon i320, ja die broodtrommel
), en veel gebeld met de helpdesk. In een van de vele telefoontjes vroeg de medewerker of we originele inkt gebruikte. Nee, we hebben de bijgesloten inkttankjes opgemaakt, en hebben toen op kruidvat.nl eigen merk besteld, die veel goedkoper zijn. We hebben hier ook veel gebruik van gemaakt, en het beviel ons goed.Maar volgens de medewerker, kan het gebruik van niet originele inkt leiden tot schade aan de printer. De printerkop vervangen hielp niet, en uiteindelijk de hele meutnaar Canon gestuurd. We hebben een nieuwe (i350) teruggekregen, met 2 Canon inkttankjes. De zwarte begint op te raken, en nu sta ik voor de keuze: of ik haal weer inkt online bij het kruidvat, of ik neem originele. Wie kan mij er wat over vertellen, is dit ongeveer waar of verkoopbullshit?
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben, anders dan hoor ik het wel
Bedankt!
Alexander
Graag jullie hulp over het volgende. Ik heb een tijd geleden problemen gehad met onze printer (Canon i320, ja die broodtrommel
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben, anders dan hoor ik het wel
Bedankt!
Alexander