Ik heb laatst men computer opnieuw geinstalleerd, nu om alles zo snel mogelijk werkend te krijgen (moest naar lanparty) heb ik per ongeluk pc gereboot toen Driver Cleaner bezig was met driver.cab te kuisen. Hij een hoop errors en nu zit ik met het probleem dat ik geen drivers kan installeren. Hoe kan ik dit het best oplossen ?
Je kunt inderdaad gewoon tussen de XP-files op de CD zoeken. Mocht je een servicepack hebben geinstalleerd dan kan je hem volgens mij ook daaruit kopieren
ok dat heb ik nu gedaan, alles werkt behalve HL²; die cracht vanaf ie de engine wil laden en als windows gereboot is dan gaat het volgens windows over een driver fout. Wat ik raar vind want ik heb de laatste NVIDIA drivers nog geinstalleerd.
En je hebt Half-Life 2 ook al overnieuw geinstalleerd? Zou je verder wat specifieker willen zijn dan 'foutmelding', want dat zegt niet zoveel. Mocht het alleen bij HL2 voorkomen, dan hoort het topic straks in Spielerij - Problemen & Vragen thuis omdat het dan slechts 1 app is die problemen heeft
Ik had de foutmelding niet voor ik driver.cab van cd op hd zette, waarschijnlijk zullen er nog wel programma's zijn die niet werken maar waar ik nog niet van weet.
Ik zal de foutmelding zo snel mogelijk posten .. ( Effe HL² starten
)
Dat zou erg merkwaardig zijn, denk je niet? Immers, alleen HL2 kapt ermee. Dan lijkt het mij persoonlijk sterk als het aan DirectX ligt als andere spellen dus wel werken
Het probleem lijkt opgelost te zijn, alleen heeft HL² soms nog effe zin te crashen maar nu neemt ie heel windows niet mee onder. Thanks voor de help
Problemen met HL2 kan je altijd kwijt in Spielerij - Problemen & Vragen, let wel even de op de policy he
Verwijderd
Valve heeft een Steampatch uitgebracht voor PC's die met HL² trug crashen naar desktop, mss die patch eens proberen?
Verwijderd
Hoe doe je dat eigenlijk?twiFight schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:38:
DirectX er misschien ook nog maar even opnieuw op?
Want als je de setup start, dan stopt ie ook onmiddellijk, omdat hij ziet dat het er al op staat. En een uninstall functie is er niet. Plus dat het enige unsupported uninstall tooltje voor versie 9.0a is...
Pagina: 1