Toon posts:

[Novell] Aantal Concurrente Connecties Novell Client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een documentje aan het schrijven voor een klant van ons die gebruik maakt van Novell. Het gaat om de implementatie van McAfee ePolicy Orchestrator, maar dat is verder niet zo boeiend. Wat wel belangrijk is voor mijn verhaal is het maximaal aantal concurrent connecties dat 1 Novell Client kan opzetten naar verschillende servers. Ik had er zelf eerlijk gezegd geen rekening mee gehouden dat daar een limiet aan zit, maar hij wees me er zelf op, en dat is op zich nogal een kritiek gegeven.

Weet iemand of dit klopt? (heeft een novell client een beperkt aantal concurrent connecties beschikbaar?)

En zo ja: Wat is dat aantal, of waar kan ik dat vinden?

Alvast bedankt!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

Je kan volgens mij per account opgeven hoeveel concurrent connections er toegestaan zijn.

Tenminste onder 4.1 is dit zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Shuriken op 22-11-2004 16:47 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:40:
Wat wel belangrijk is voor mijn verhaal is het maximaal aantal concurrent connecties dat 1 Novell Client kan opzetten naar verschillende servers. Ik had er zelf eerlijk gezegd geen rekening mee gehouden dat daar een limiet aan zit, maar hij wees me er zelf op, en dat is op zich nogal een kritiek gegeven.

Weet iemand of dit klopt? (heeft een novell client een beperkt aantal concurrent connecties beschikbaar?)

En zo ja: Wat is dat aantal, of waar kan ik dat vinden?
Het grootste aantal servers waarop ik ooit geauthenticeerd was ligt rond de 100. Dus ik denk niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken. Dit is wel met de 4.9SP2 client, maar een paar jaar geleden had ik ook regelmatig rond de 20-25 connecties met allerlei 4.x versies van de client.

[ Voor 15% gewijzigd door JoetjeF op 22-11-2004 16:53 . Reden: Quote ingekort ]

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 20:56

McMiGHtY

- burp -

Bedoel je niet hoevaak een client in mag loggen? En je kan idd opgeven hoeveel concurrent connecties iemand mag hebben.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!