Hoi Tweakers,
Tot mijn grote verbazing werkt er ineens iets niet meer
, ik wil een functie aanroepen vanuit een ander bestand, wat voorheen perfect werkte, en nu een lekkere error geeft. Geprobeerd te debuggen, en wat gezocht in google en op php.net, maar niks gevonden wat me helpt. FF een structuurtje:
index.php -> gebruikt config.php en mainfile.php
-> roept een module in content\account\index.php aan.
->de account/index.php include de mainfile opnieuw, waar een jump functie in zit, met de volgende code:
In de mainfile staat er dan de functie jump(), maar die word dan weliswaar niet gezien door mijn php en geeft de volgende error:
Fatal error: Call to undefined function: jump() in /home/oblivion/public_html/content/account/index.php on line 14
Gedefined is ie zeker, want in mainfile.php staat er:
Ik heb andere mensen ook al gevraagd om te kijken of ik misschien iets fout doe, maar volgens hun, en mij moet deze code gewoon werken... Weten jullie misschien nog iets wat ik over het hoofd zie ?
Tot mijn grote verbazing werkt er ineens iets niet meer
index.php -> gebruikt config.php en mainfile.php
-> roept een module in content\account\index.php aan.
->de account/index.php include de mainfile opnieuw, waar een jump functie in zit, met de volgende code:
PHP:
1
2
3
4
5
| if (!eregi("index.php", $_SERVER['PHP_SELF'])) { die ("U kunt geen directe toegang krijgen tot deze pagina."); } require_once("mainfile.php"); |
In de mainfile staat er dan de functie jump(), maar die word dan weliswaar niet gezien door mijn php en geeft de volgende error:
Fatal error: Call to undefined function: jump() in /home/oblivion/public_html/content/account/index.php on line 14
Gedefined is ie zeker, want in mainfile.php staat er:
PHP:
1
2
3
| function jump($page) { echo("<script>window.location=\"?page=$page\"</script>"); } |
Ik heb andere mensen ook al gevraagd om te kijken of ik misschien iets fout doe, maar volgens hun, en mij moet deze code gewoon werken... Weten jullie misschien nog iets wat ik over het hoofd zie ?