Hallo,
Ik moet voor mijn stage naast andere opdrachten kijken naar de mogelijkheid voor het vergaderen via een internetverbinding zonder pc.
De situatie is als volgt:
Er is 1 persoon in Enschede en meerdere personen in Heeze die 2 a 3 keer per maand met elkaar moeten vergaderen.
De persoon uit Enschede moet super ver rijden puur voor deze vergadering.
Nu zou het ideaal zijn als de persoon uit Enschede vanaf zijn kantoor kan vergaderen
Weet iemand hier een goede oplossing voor en het bedrijf dat deze oplossing levert? Ik heb al een aantal sites bezocht, en kom dan op producenten uit maar niet direct op leveranciers.
Bijvoorbeeld:
http://www.polycom.com/pr.../1,1443,pw-35-185,00.html
Waar ik vooral naar op zoek ben zijn mensen die zo'n systeem in gebruik hebben en daar ervaringen mee hebben met het verbruik van de bandbreedte enz.
Het moet dus een hardwarematige oplossing zijn en dus geen netmeeting/msn enz.
Kan iemand mij hiermee helpen?
De posts die ik bekeken heb zijn:
Multipoint videoconferencing via LAN
Video-conference (Netmeeting alternatief)
Video conferencing advies?
Mocht het toch een dubbelpost zijn dan graag een link naar de juiste post.
Bedankt!
Ik moet voor mijn stage naast andere opdrachten kijken naar de mogelijkheid voor het vergaderen via een internetverbinding zonder pc.
De situatie is als volgt:
Er is 1 persoon in Enschede en meerdere personen in Heeze die 2 a 3 keer per maand met elkaar moeten vergaderen.
De persoon uit Enschede moet super ver rijden puur voor deze vergadering.
Nu zou het ideaal zijn als de persoon uit Enschede vanaf zijn kantoor kan vergaderen
Weet iemand hier een goede oplossing voor en het bedrijf dat deze oplossing levert? Ik heb al een aantal sites bezocht, en kom dan op producenten uit maar niet direct op leveranciers.
Bijvoorbeeld:
http://www.polycom.com/pr.../1,1443,pw-35-185,00.html
Waar ik vooral naar op zoek ben zijn mensen die zo'n systeem in gebruik hebben en daar ervaringen mee hebben met het verbruik van de bandbreedte enz.
Het moet dus een hardwarematige oplossing zijn en dus geen netmeeting/msn enz.
Kan iemand mij hiermee helpen?
De posts die ik bekeken heb zijn:
Multipoint videoconferencing via LAN
Video-conference (Netmeeting alternatief)
Video conferencing advies?
Mocht het toch een dubbelpost zijn dan graag een link naar de juiste post.
Bedankt!