Wie heeft dit niet tegenwoordig met al die nieuwe spellen maar bij mij is dit een nieuw probleem.
Ik heb al een tijdje een Celeron 2,2GHz (128 kb cache
) en daarnaast 2x512MB geheugen (kingston) en een Ati Radeon 9800 pro kaart maar bij vrijwel ieder nieuw spel heb ik problemen.
Zelfs al bij de intro's van bepaalde games hapert het geluid EN beeld en dit wordt er niet bepaald minder op tijdens het spelen van bijv. NFSu2 of MoH:PA.
Dit terwijl ik met dezelfde specs een week of wat hiervoor niet zulke erge problemen had.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Ik denk zelf dat dit kan liggen aan me processor of de hoeveelheid aangesloten zooi van lichtgegevende (redlightdistrict) kabeltjes en fan-netjes
.
Simpelgezegt me voeding
.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit toch vervelende probleem
Systeem:
Sony 4x Dvd-brander.
Intel Celeron 2,2 GHz (128 kb L2 cache)
ASUS P4S800 moederbord
2x 512 MB geheugen DDR 3200 (Kingston)
160 GB Maxtor harde schijf
Club3d Ati Radeon 9800 pro 128MB (256 bits)
ffies wat randinformatie:
Voeding is maar 300 watt en heb 1 brander, 1 HD (160 GB), 4 fans erin zitten en aangesloten en me videokaart gebruikt ook een voedingsstekker.
Het is een zelfbouw pc-tje, temperatuur is verder ok.
CPU staat tijdens het uitpakken van games (rar/iso enz.) vrijwel altijd op 90-100 net als tijdens het spelen.
Heb de laatste Catalist drivers erop staan van Ati en heb een ASUS P4S800 moederbord.
Processor draait op 2,93 GHz met 133/33 geloof ik ipv de standaard 2,20 GHz die hij normaal is.
Videokaart draait verder ook niet hoger als de standaard specs.
Ik heb overigens ook ruim 120 GB van de 155 GB nog vrij dus dat is ook geen probleem lijkt me.
Verder tijdens de problemen geen andere programma's draaiend, geen netwerkverkeer en geen downloads bezig.
Ik heb al een tijdje een Celeron 2,2GHz (128 kb cache
Zelfs al bij de intro's van bepaalde games hapert het geluid EN beeld en dit wordt er niet bepaald minder op tijdens het spelen van bijv. NFSu2 of MoH:PA.
Dit terwijl ik met dezelfde specs een week of wat hiervoor niet zulke erge problemen had.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Ik denk zelf dat dit kan liggen aan me processor of de hoeveelheid aangesloten zooi van lichtgegevende (redlightdistrict) kabeltjes en fan-netjes
Simpelgezegt me voeding
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit toch vervelende probleem
Systeem:
Sony 4x Dvd-brander.
Intel Celeron 2,2 GHz (128 kb L2 cache)
ASUS P4S800 moederbord
2x 512 MB geheugen DDR 3200 (Kingston)
160 GB Maxtor harde schijf
Club3d Ati Radeon 9800 pro 128MB (256 bits)
ffies wat randinformatie:
Voeding is maar 300 watt en heb 1 brander, 1 HD (160 GB), 4 fans erin zitten en aangesloten en me videokaart gebruikt ook een voedingsstekker.
Het is een zelfbouw pc-tje, temperatuur is verder ok.
CPU staat tijdens het uitpakken van games (rar/iso enz.) vrijwel altijd op 90-100 net als tijdens het spelen.
Heb de laatste Catalist drivers erop staan van Ati en heb een ASUS P4S800 moederbord.
Processor draait op 2,93 GHz met 133/33 geloof ik ipv de standaard 2,20 GHz die hij normaal is.
Videokaart draait verder ook niet hoger als de standaard specs.
Ik heb overigens ook ruim 120 GB van de 155 GB nog vrij dus dat is ook geen probleem lijkt me.
Verder tijdens de problemen geen andere programma's draaiend, geen netwerkverkeer en geen downloads bezig.