Toon posts:

Neverwinter Night / Baldur's Gate Serie's

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik ben een groote fan van RPG games en ben nu al geruimte tijd gestopt met de Diablo serie. >:)

Ik ben op zoek naar mensen die Baldur's Gate II (tevens Throne of Baal) of iets van de Neverwinter Nights serie spelen. Ik zou graag in contact komen om zo samen het spel te spelen online en e.t een clan te formen, maar dan zonder cheats, of die wapen editors, dus dat je zelf je wapens op single player maakt, dan importeerd voor online gebruik, dat vindt ik gewoon zwaar zuigen, zo kan iedereen het spel wel uitspelen.

Ik wil graag met mensen een groep vormen en zo het gehele spel legaal uitspelen, alle quests en sub-quests doen, en samen een mooi team vormen.

Ik hoop dat iemand intressen heeft, lijkt me tof!

Add me maar op Project_Neverwinter@hotmail.com als je wilt. >:)

Hieronder een aantal games waar ik aan zou willen beginning;

Baldur's Gate II
Baldur's Gate II Throne of Baal

Neverwinter Night's
Neverwinter Night's Shadows of Undrentide
Neverwinter Night's Horde's of the Underdark :9~

Verwijderd

hmm klinkt leuk....

ik heb ook al die spellen plus exp's.
alleen heb ik baldurs gate nooit uitgespeeld...
omdat ik gewoon weg niet wist wat ik moest doen...

opzich zal ik die wel willen uitspelen...
maar ik heb nwn er net afgegooit, hem me rot gespeeld op het inet.
ik wacht op nwn 2!!!

maar ik wi lbest wel mee doen, maar heb nu niet veel tijd.

Verwijderd

Je moet even opletten met BG2, want het is onmogelijk deze te spelen als je achter NAT zit, en het is ook vrij moeilijk om samen te spelen. Het is eigenlijk maar voor 1 speler bedoeld.

Wil je de OC's spelen of custom modules van NWN? Ik zou ook rondkijken op bekende sites, op nwnconnections kan je heel makkelijk met anderen een party vroemen om te spelen. En meestal ook met DM (wat een stuk leuker is dan zonder). Ook voor de OC worden er soms games gehouden.

Ik speel het de laatste tijd niet zo vaak meer, misschien binnenkort die nieuwe BIoware modules maar eens bekijken. Ik heb HotU trouwens 3x solo uitgespeeld.. dat was echt een fantastische uitbreiding.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Clanwerving op GoT is niet toegestaan :)
Zie: Mag ik hier leden werven voor m'n clan?

Dit topic is gesloten.