Hey mensen, ik ben een groote fan van RPG games en ben nu al geruimte tijd gestopt met de Diablo serie.  

Ik ben op zoek naar mensen die Baldur's Gate II (tevens Throne of Baal) of iets van de Neverwinter Nights serie spelen. Ik zou graag in contact komen om zo samen het spel te spelen online en e.t een clan te formen, maar dan zonder cheats, of die wapen editors, dus dat je zelf je wapens op single player maakt, dan importeerd voor online gebruik, dat vindt ik gewoon zwaar zuigen, zo kan iedereen het spel wel uitspelen.
Ik wil graag met mensen een groep vormen en zo het gehele spel legaal uitspelen, alle quests en sub-quests doen, en samen een mooi team vormen.
Ik hoop dat iemand intressen heeft, lijkt me tof!
Add me maar op Project_Neverwinter@hotmail.com als je wilt.

Hieronder een aantal games waar ik aan zou willen beginning;
Baldur's Gate II
Baldur's Gate II Throne of Baal
Neverwinter Night's
Neverwinter Night's Shadows of Undrentide
Neverwinter Night's Horde's of the Underdark

Ik ben op zoek naar mensen die Baldur's Gate II (tevens Throne of Baal) of iets van de Neverwinter Nights serie spelen. Ik zou graag in contact komen om zo samen het spel te spelen online en e.t een clan te formen, maar dan zonder cheats, of die wapen editors, dus dat je zelf je wapens op single player maakt, dan importeerd voor online gebruik, dat vindt ik gewoon zwaar zuigen, zo kan iedereen het spel wel uitspelen.
Ik wil graag met mensen een groep vormen en zo het gehele spel legaal uitspelen, alle quests en sub-quests doen, en samen een mooi team vormen.
Ik hoop dat iemand intressen heeft, lijkt me tof!
Add me maar op Project_Neverwinter@hotmail.com als je wilt.
Hieronder een aantal games waar ik aan zou willen beginning;
Baldur's Gate II
Baldur's Gate II Throne of Baal
Neverwinter Night's
Neverwinter Night's Shadows of Undrentide
Neverwinter Night's Horde's of the Underdark