I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
We zijn niet helderziend hier
... MMORPG Addict.
Werkt hij dan wel dan heb je gewoon een slecht merk schijfjes.
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Wel gewoon op 8x gebrand ??DjMaGiCh schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:05:
Het gaat om een NEC3500A en gebruik RiDATA DVD-R 8X
geloof dat de NEC3500A een 16 speed dvd brander is. Dus ik hoop niet dat je een 8 speed beschreven hebt met 16x . Dan zou dat wel is het probleem kunnen zijn.
... MMORPG Addict.
NEC3500A @ TC8 TDK firmware
Philips 8X DVD+R
Nero 6.6
Ik heb met NECwinflash de booktype settings aangepast, allemaal op dvd-rom gezet voor de hoogste compabiliteit met dvd spelers. Maar nu komt het, de gebrande DVD+R als DVD-rom kan de NEC3500 zelf niet meer lezen?
Ontspan.
Verwijderd
Gedaan, dit heeft ook geen uitkomst geboden...job schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:05:
Brand eens een dvd op een langzamere snelheid...
Werkt hij dan wel dan heb je gewoon een slecht merk schijfjes.
Met Nashua gaat het idd wel goed...Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:37:
Ik heb het zelfde probleem met de NEC2500. Sommige DVD's (DVD-r) waren ook niet meer leesbaar na het branden. echter wel in een normale dvd speler. Ook na een firmeware update geen oplossing. Ik ben toen overgestapt naar een ander merk, en dat leverde geen probleem meer. Ik brand sinds die tijd wel op de laagste snelheid. Dat gaat altijd goed..... dus probeer eens een a merk dvd op een lage snelheid te branden
Maar naar welk merk ben je overgestapt?
[ Voor 5% gewijzigd door HarryL op 22-11-2004 16:57 ]
iig iedereen bedankt voor de uitstekende hulp, alleen ben ik nu wel benieuwd welke merk lege DVD's jullie gebruiken...
Ontspan.
Volgens mij gaat het nogsteeds om mijn brander, en welke dvd's ik het beste kan gebruiken...Magnolia schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:28:
dat kon ik je ook wel vertellen dat een dvd speler ze wel kan lezen, het gaat nu om de drives in de pc.
Sluit deze topic maar, dan gaan er iig geen mensen meer lopen zeiken...
[ Voor 12% gewijzigd door HarryL op 23-11-2004 18:42 ]
Ontspan.