Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
| I've got permission to color outside the lines |
mijn ouwe wilt dat ik voor hem een 800 mhz pc bouw. hij heeft me wat geld gegeven en de rest mag ik houden
Gezocht!
Router
Verwijderd
Lekker ventje ben je. Je pa naaien en dan ons nog erbij betrekken ook. En dan dalijk tegen pa zeggen: ja, die van TWEAKERS.NET zeiden dat ik makkelijk op 800 kon......Op dinsdag 02 januari 2001 23:25 schreef thedolf het volgende:
Ik bedoel door het fsb te verhogen
mijn ouwe wilt dat ik voor hem een 800 mhz pc bouw. hij heeft me wat geld gegeven en de rest mag ik houden
Ik heb het wel eerlijk tegen hem gezegd. Maar ik weet oo wel dat die celly op 800 gaat (mijne loopt op 950) maar de vraag ging eigenlijk over het moederbord. Ken het merk nl niet
Gezocht!
Router
Verwijderd
Da's toch niet fris wat je doet?Op dinsdag 02 januari 2001 23:25 schreef thedolf het volgende:
Je flest je vader zo.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Heb eens een Amd K6 met een ali inelkaar gezet en die deed het voor geen meter..Op woensdag 03 januari 2001 00:34 schreef ThaMaster het volgende:
ALI, echt waar, wat ben ik blij dat ik van dat ding af ben!!
btw, hij krijgt de rekeningen toch wel te zien hoor
Gezocht!
Router
Socket a mobo's zijn 2x zo duurOp woensdag 03 januari 2001 00:26 schreef ThaMaster het volgende:
als je van je pa toch het overgebleven geld mag houden vind ik dat je een beetje dom bezig bent door een celeron te gaan kopen, koop dan een duron 600, die haalt voor 99% de 900 Mhz....
moet er dan ook nog een videokaart en een NIC bij kopen
Gezocht!
Router
ingewikkelde zinsbouw..
De kans op oc'en ligt trouwens aan jezelf.. de kans op het SUCESS ervan ligt echter misschien wat aan de hardware die je kiest
hij komt nl van een celly 300 zonder cache.
vind ie een tikkie langzaam.
Gezocht!
Router