Half-Life 2: spel loopt niet door ?? (savegames gevraagd)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 09:26

Badderbeest

De enige echte

Topicstarter
Oi, als ik het black mesa complex binnen kom gewandeld wordt ik gescand en dan gaat er een luik open en dan zie je een man en ee vrouw staan de vrouw herkent je als freeman en praat wat. na de scan gaat de deur open en kun je naar binnen dan zecht ze dat ze je direct naar de dokter zal brengen.... maar dan blijft ze staan en gebeurt er niets meer. ik kan overal nog lopen en kijken maar ik kan niet bij de dokter komen want ze opent die deur niet voor me.

Ik heb geprobeert met noclip ff naar de doc te vliegen, dat lukt wel maar ok daar schiet je niets mee op want het spel loopt gewoon niet door :S

wie weet een oplossing ? en/of een plek waar savegames voor hl2 staan (kan ze nergens vinden :S)

De enige echte

Verwijderd

load je ff een auto-save terug of je koopt de legale :P

Verwijderd

Staat er toevallig A.I. Disabled in beeld ?

Verwijderd

ik zat al in et nova complex, gister avond daar gesaved.. kom net van school, wil lekker hl2 spelen... gebeurt er NIKS!!! alle vijanden en aliens staan gewoon STIL :S

hoe zet ik de AI in godsnaam weer aan?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:31:
ik zat al in et nova complex, gister avond daar gesaved.. kom net van school, wil lekker hl2 spelen... gebeurt er NIKS!!! alle vijanden en aliens staan gewoon STIL :S

hoe zet ik de AI in godsnaam weer aan?
Koop de legale versie .. :9

... MMORPG Addict.

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
je kunt die AI weer aanzetten door in de console ai_disable 0 te typen, of zelfs alleen al ai_disable dacht ik.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
:z
Dit is al vele malen besproken. Als je geen legale versie hebt dan heb je ook geen recht tot klagen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.