_@/'
Verwijderd
Verwijderd
euss
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 14:21 ]
_@/'
Intentionally left blank
Ah vandaar. Het viel me namelijk meteen al op. Wat trouwens wel soms irritant is, maar niet voorkomen kan worden, is wanneer je een heel verhaal typt, en je dan op verstuur bericht wil klikken, en dat onder het typen de topic al gesloten is.crisp schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:23:
Het is inderdaad gewoon extra om duidelijk te maken waarom de quickreply niet wordt weergegeven en er geen post-reply knop is. In de nieuwe template was dat al, maar nu heb ik het ook in de oude erbij gezet.
_@/'
Verwijderd
Ach, nog een keer benadrukken kan geen kwaad, neem ik aan.BMRS schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:21:
Maar je ziet toch dat hij dan donkergrijs is?
Verwijderd
Aangezien bij hun wel de reply knop en de quickreply actief blijft.
[edit]
/spuit 11 binnen 1 minuut dus
[ Voor 13% gewijzigd door momania op 22-11-2004 14:26 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
BalusC schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:25:
Het is ook wel handig voor moderators, bij gesloten topics zien ze namelijk nog steeds de quickreply veldje zitten![]()
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:25:
En daarnaast is het ook een hulpmiddel voor de moderators, zodat ze duidelijk zien dat een topic al dicht is (als je daar rechten toe hebt kun je nl. gewoon reageren in een gesloten topic - iets wat mij nog wel eens overkomt).
Beetje hetzelfde...momania schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:25:
En het is makkelijk voor de moderators die nog wel kunnen replien in gesloten topics.
Aangezien bij hun wel de reply knop en de quickreply actief blijft.
En voor de modjes is het wel handig inderdaad, daar kan ik het helemaal mee eens zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Steephh op 22-11-2004 14:26 ]
_@/'
allemaal in dezelfde minuut, kan voorkomen, het blijven soms mensen
Hoezo, zijn ze dan meestal geen mensen?We Are Borg schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:26:
[...]
allemaal in dezelfde minuut, kan voorkomen, het blijven soms mensen
_@/'
Zijn overigens ongeveer 200 LA-topics over geweest met hoe je het wel zou kunnen voorkomen, als je nog leesvoer wil hebbenBMRS schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:25:
[...]
Ah vandaar. Het viel me namelijk meteen al op. Wat trouwens wel soms irritant is, maar niet voorkomen kan worden, is wanneer je een heel verhaal typt, en je dan op verstuur bericht wil klikken, en dat onder het typen de topic al gesloten is.
Management summary is overigens dat het niet voorkomen kan worden
Ach, ik zal wel eens zoeken. Maar is toch eigenlijk nooit te voorkomen omdat GOT gewoon zo druk bezocht is. Bij een ander forum zou het misschien wel kunnen.curry684 schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:29:
[...]
Zijn overigens ongeveer 200 LA-topics over geweest met hoe je het wel zou kunnen voorkomen, als je nog leesvoer wil hebben
Management summary is overigens dat het niet voorkomen kan worden
_@/'
Nee, zombies.BMRS schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:27:
Hoezo, zijn ze dan meestal geen mensen?
Hmm, maar het is ook 'gewoon' wel handig, niet alleen voor moderators. Anders zit je je af te vragen waarom de reply knop ineens weg is (vooral als een topic net gesloten wordt).
Verwijderd
maar waarom mag ik dan niet meer reageren ? haal de knop dan helemaal weg
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 15:41 ]
Zover ik weet is die waarschuwing als EXTRA, niet om de reply functie te lokken. Waarom niet weghalen? Simpel, dan zoeken mensen zich rot naar de reply knop. Nu staat de knop er gewoon netjes, alleen is die niet bruikbaarVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:39:
het is dus om de post reply te locken voor niet moderators? als ik het goed begrijp.
mja, het is gewoon handig om een knop uit te schakelen dan simpel weg te halen, zodat je wel weet dat er een dergelijke functie is, alleen (tijdelijk) niet te gebruiken. En weghalen, tja dan heb je meteen zo'n gat in de layoutVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:39:
Verwijderd
Er zijn ook nog wel wat andere voorbeeldenVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:47:
eej als je nou is een demonstatie doe bij deze topic misch begrijpen we het dan
Als een 'post reply' knopje disabled is, dan weet ik ook wel dat 'ie op slot zit.
Ik vind 't overbodig...
Betere oplossing: Houdt de oude lay-out zoals hij is! Verbeter zonodig de nieuwe lay-out. Uiteindelijk wordt iedereen verplicht om naar de nieuwe lay-out te gaan, behalve de abonnees. Voor mij toch een van de redenen om een dergelijke abonnement aan te schaffen. * PromWarMachine conservatief is. Laat 't lekker bij 't oude.
[ Voor 52% gewijzigd door PromWarMachine op 22-11-2004 16:02 ]
Ja en bij mods moet het dan weer wel altijd getoond worden, etc etc.PromWarMachine schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:00:
Kunnen ze dat niet afhankelijk maken van je postcount.
Als een 'post reply' knopje disabled is, dan weet ik ook wel dat 'ie op slot zit.
Ik vind 't overbodig...
Je kan mij niet wijsmaken dat je je er erg aan stoort.
{signature}
Zie m'n edit. Ik stoor me er niet 'erg' aan, maar ik zie het nut niet. Als moderators op Page-Down End drukken om de melding te lezen, dan zien ze in een oogopslag ook de sluitmessage van hun geliefde collega die het topic zojuist gesloten heeft.Voutloos schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:02:
[...]
Ja en bij mods moet het dan weer wel altijd getoond worden, etc etc.
Je kan mij niet wijsmaken dat je je er erg aan stoort.
[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 22-11-2004 16:04 ]
Wil niet zeggen dat een topic dicht is, als er een mod in postPromWarMachine schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:03:
[...]
Zie m'n edit. Ik stoor me er niet 'erg' aan, maar ik zie het nut niet. Als moderators op Page-Down End drukken om de melding te lezen, dan zien ze in een oogopslag ook de sluitmessage van hun geliefde collega die het topic zojuist gesloten heeft.
Of wat je ook kan doen is dat je het in je http://gathering.tweakers.net/forum/preferences kan aanpassen.JHS schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:29:
[...]
Wil niet zeggen dat een topic dicht is, als er een mod in post. Maar het lijkt me dat het zoiezo alleen een mod-only functie zou kunnen zijn
. Persoonlijk kan ik me er niet aan storen, maar het is hoogstens handig voor diegenen die dat soort dingen over het hoofd zien
. Misschien is het wél een idee om het een wat minder hoge melding te maken
.
_@/'
Misschien een beetje overkillBMRS schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:47:
[...]
Of wat je ook kan doen is dat je het in je http://gathering.tweakers.net/forum/preferences kan aanpassen.
En nee, ik ga er geen pref voor maken
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()