Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De nadelen of lekken in antivirus scanner sophos ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben nou al een poosje bezig om informatie te vinden over de zogenaamde holes van sophos antivirusscanner. maar ik lees overal alleen maar de goeie punten en een mooi verhaal erom heen. maar ik zoek juist de nadelen en dan niet van sophos alleen maar ook van alladin esafe ( firewall ) overal lees ik de juiste punten en alles.

Heeft iemand ervaring met deze programma's of weet wat de zwakheden zijn?
Of is hiervoor ergens een site voor te bezoeken.

Ik ben hier juist naar op zoek omdat we deze 2 programma's op het werk hebben draaien en ben nieuwschierig hoe ze eigenlijks werken wat ze niet tegenhouden wat de gaten zijn als het waren

alvast bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gaten in een firewall in het algemeen: hangt naar ik aanneem van jouw kennis en kunsten af vwb. het configureren. Hierbij neem ik aan dat je de specifieke regels kent omdat je de beheerder ervan bent, zo niet moet je gewoon met hem (m/v) gaan praten.
Bugs die zorgen voor gaten zijn er vast ook maar die aan de hand van deze vraagstelling die gaan opsommen lijkt me niet de bedoeling. Mogelijk misbruik enzo ;)

Virusscanner: pak een gemmidelde review over virusscanners, kijk hoe Sophos er uit komt en weet je antwoord. Geen virusscanner herkent alles en het een en ander hangt natuurlijk ook van je updates af :)

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 22-11-2004 14:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)