Ik zit hier op mijn stage en helaas is mijn stagebegleidster op vakantie dus ik kan niet echt feedback van haar krijgen. Maar ik zit met het volgende probleem
We hebben hier een HP Laserjet 4300dtn en die was paar dagen geleden allemaal rare dingen aan het printen en deed niet meer wat die moest doen. Was ook al reperateur gekomen en die zei dat het een aansturingsprobleem was. Dus ik heb op de printer server nieuwe drivers proberen te installeren voor die 4300 krijg ik deze fout
De fout bij het opvragen van properties
We hebben hier een HP Laserjet 4300dtn en die was paar dagen geleden allemaal rare dingen aan het printen en deed niet meer wat die moest doen. Was ook al reperateur gekomen en die zei dat het een aansturingsprobleem was. Dus ik heb op de printer server nieuwe drivers proberen te installeren voor die 4300 krijg ik deze fout
Het printen lukt overigens nog wel gewoon maar zodra mensen de properties van de printer opvragen gaat het fout en print hij niet meer zoals hij moet doen. Ook als ik nu op de printer server properties opvraag van de printer geeft die een fout en zegt hij dat de drivers niet goed zijn etc. Maar dat snap ik niet want ik heb toch echt de juiste drivers gedownload van de HP site.Function address 0x780105bf caused a protection fault. (exception code 0xc0000005) Some or all property page(s) may not be displayed.
De fout bij het opvragen van properties
Function address 0x780105bf caused a protection fault. (exception code 0xc0000005) Some or all property page(s) may not be displayed.