Hoi, ik probeer een Powerpoint presentatie om te zetten naar een PDF-file. Dit ging tot voor kort altijd zonder problemen. Nu is er, zonder dat ik iets heb veranderd een probleem: De bestandsgrootte is enorm geworden. Een PPT die 1 mb is wordt in PDF plots 4 mb, terwijl het normaal rond de 300kb zat. Ik heb alle plaatjes er al uit gehaald e.d. maar het maakt niets uit..het blijft zo groot worden. Ik zet ze om mbv de PDF-writer (dus print...pdf-writer kiezen..etc.) en gebruik PowerPoint 2003.
Wat me wel op viel, is dat als ik het sjabloon gebruik dat ik altijd al gebruik, en ik maak een presentatie die leeg is, is het met 2 "lege" pagina's 147Kb, en met maar 1 pagina 157Kb
Hij wordt dus groter ipv kleiner
iemand suggesties?? ik heb iets gelezen van eerst omzetten naar PRN via de optie "print to file" van windows, maar hoe krijg ik em dan van PRN naar PDF??
Wat me wel op viel, is dat als ik het sjabloon gebruik dat ik altijd al gebruik, en ik maak een presentatie die leeg is, is het met 2 "lege" pagina's 147Kb, en met maar 1 pagina 157Kb
iemand suggesties?? ik heb iets gelezen van eerst omzetten naar PRN via de optie "print to file" van windows, maar hoe krijg ik em dan van PRN naar PDF??