Grainward CardExpert Geforce 2 mx twinview etc.

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat een shit kaart.

opeens doet hij het nog maar half..

alles na gelopen..

alles opnieuw geinstallleerd.. hij is totaal niet aan te sturen..

leuk na 2 dagen gebruiken.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Wat doet ie half?

• Capo
  • Niet online
Kleuren weer geven :?

256 kleuren en de helft herkent ie niet. dus wordt zwart.

Fatsoenlijk scherp beeld geven doet ie op 3 monitoren niet van en oude 14" tot een 19" van een jaar oud.. een sony.

Snel zijn doettie niet

Verwijderd

Hehe ik heb nu ook problemen met die kaart na een maand prima te hebben gedraaid, er verdwijnen bij mij delen van drivers en instelmogelijkheden. Ik begin ook aan de geodheid van de kaart te twijfelen. :(

• Capo
  • Niet online
Gelukkig ben ik niet de enigste... zucht...

Ik baal dat ik vandaag die kaart niet terug kan brengen.

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

heb ik ook gehad... even helemaal verwijderen uit systeem en dan helemaal opnieuw er in...doet ie weer

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Nietus. Werkt voor geen meter, ik zit nu al vanaf vanmorgen 11 uur met Hastec te mailen en zelf allerlei dingen te proberen, maar niks wil werken, met geen van de drivers!!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:39

Shuriken

Life is all about priorities

Gevalletje opnieuw Windows installeren denk ik zo. Dan doet ie het vast wel weer.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Capo
  • Niet online
Ja duh dan doet ie het weer..

kan ik iedere maand een image terug zetten omdat ze die kaart niet fatsoenlijk kunnen aansturen..

dikke neus..

ik ga het vanavond nogmaar es proberen.. en goed vergelijken...... nogmaals.. ( winkel heeft inventarisatie dus kan pas morgen terecht )

Maar ik denk dat de G400 toch wint..en dan wacht ik op de G850 ofzo

• LosserNL
  • Laatst online: 25-08 19:58
Ik heb de kaart zo geïnstalleerd:

Detonator 6.47
Coolbits eroverheen (nu 205/214)
Geen Expertool geïnstalleerd...

Als ik 6.18 erop gooi dan start ie op met een scherm vol ASCII tekentjes :Y)

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Op woensdag 03 januari 2001 16:18 schreef Capoeiristas het volgende:
Ja duh dan doet ie het weer..

kan ik iedere maand een image terug zetten omdat ...
... Windows een sharewareprogramma is dat alleen de trial versie (max 30 dgn) heeft uitgegeven.

Ik zou het probleem eerst bij Windows zoeken, daarna bij de hardware.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• Capo
  • Niet online
hmm dat vanavond nog maar es proberen..

heb 3 verschillende drivers geprobeerd..

maaruh die TV uitgang die kon ik maar aanvinken met 1 van de 3 van de drivers..

iemand enig idee waarom?

Verwijderd

Nee!! ik heb hetzelfde F*cking probleem en nu blijk ik de leuke nvidia instelmenuutjes voor twinview en alles niet in te kunnen stellebn. ik heb vandaag in totaal vier emails naar hastec gestuurd, waarvan er drie beantwoord met mogelijke oplossingen. Ik mailde vorig jaar(>:)) voor de TV-Out functie en door allerlei zogenaamde oplossingen van die vent (overigens perfecte service door snelle reply) ben ik nu alles kwijt en ligt m'n halve systeem plat :( :(

/me heeft hem helaas al twee maanden dus teruggaan zal moeilijk worden

• Capo
  • Niet online
Ik baal er ook van.

Net alles op nieuw gedaan ( dank je norton ghost ;) ) en de tv out werkte....maar traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en lelijk!!!!

de standaard drivers werkte eerlijk waar 5 min toen kreeg ik weer kuren... GVD... argh

• worsie
  • Laatst online: 22-02-2025
Tja, als je hem installeert en hij doet het goed, maar begint in ene te flippen dan is het toch echt wel je hardware denk ik. Misschien moeten julie eens serienummers vergelijken en proberen uit te vinden of ze uit dezelfde batch komen. Misschien een productieprobleem met een bepaald component.

• Capo
  • Niet online
Ik houdt het erop dat het een combinatie is van beide.

Slechte drivers die een kaart aan sturen die niet 100% is.

Gisterenavond hele avond ermee zitten klooien maar het wil echt niet.

Verwijderd

Hier een Checklist van Hastec (importeur Gainward).
Het enige wat ik nu nog kan doen is even een checklist meesturen met punten die van belang kunnen zijn voor de kaart. Misschien staat daar nog iets bij wat u verder kan helpen. Een aantal van deze zaken heeft u trouwens al geprobeerd:

- eventueel de volgende bios-settings proberen v/h moederbord:

[BIOS SETTINGS: PCI/AGP]
- IRQ assignment [enable]
- Boot with PnP O/S [enable]
- Pallet snooping [disable]
- PCI bursting [disable]
- PCI latency timer [128]
- Peer concurrency [disable]
- Video BIOS shadowing [disable]
- Video BIOS cacheable [disable]
- Video RAM cacheable [disable]
- USWC options ["Uncache Speculative Write Combining" is on some PII`s
and PPros, and is similar to Video BIOS Shadowing/caching]
- Pipeline Cache Write [disable]

[BIOS SETTINGS: AGP-specific]
- USB [enabled]
- PCI 2.1 compliancy [enable- also may assign IRQ to VGA]
- Passive release/refresh [enabled]
- Delayed transactions [enabled]
- VGA BIOS Sequence [AGP-PCI, PCI-AGP, PCI]
- AGP/Graphics aperture size [4 MB]
[the following setting may be worded in three very different ways, but
the result is basically the same]
- AGP Bus Turbo Mode [disable]
- AGP Transfer Mode [1x]
- AGP set to 2/3 instead of 1/1

[BIOS SETTINGS: Multiprocessors]
- MPS or MP-SPEC [1.1]

If the board has a soft CPU select, and there is a setting for the AGP
multiplier like 1/1 or 2/3, that needs to be set according to the front side
bus:

66 MHz FSB-- AGP speed =1/1 (66MHz)
100 MHz FSB-- AGP speed = 2/3 (66MHz)
133 MHz FSB-- AGP speed = 1/2 (66MHz)

Should these settings fail, Load BIOS Defaults.

Vooral de AGP Aperture size geeft vaak een positieve draai aan een probleem. Normaal moet deze staan op de helft van het interne geheugen. Maar bij sommige systemen is een andere waarde van toepassing. Gewoon verschillende waarde proberen.

- krijgt hij wel een IRQ toegewezen (9, 10 of 11), en deze kan hij niet delen met een andere kaart;
- qua drivers kunt u het beste gebruik maken van de meest recente drivers van nVidia (chipsetfabrikant van de kaart). De meest recente drivers kunt u via de volgende link terugvinden: http://www.hastec.nl/drivers/Divers/Divers.htm
- juiste merk en type monitor instellen, niet Plug & Play of onbekend;
- de refreshrate van de monitor kan het beste op een vaste waarde gezet worden, niet op Optimaal of Standaard;
- bij ALI/VIA chipset moederborden (www.ali.com.tw / www.via.com.tw) : laatste AGP-, BUSMASTERING-, IDE-drivers installeren van de chipset fabrikant. Beide zijn via de volgende link te downloaden: http://www.hastec.nl/drivers/Divers/Divers.htm
- voor een Athlon systeem is het ook belangrijk om de laatste AGP Miniport te installeren. Deze is o.a. via de volgende link te downloaden:
ftp://ftp.hastec.nl/pub/divers/miniport_461.exe
- kijken of er een nieuwere bios v/h moederbord ter beschikking is.

Hopelijk kunnen deze tips u verder op weg helpen.

Met de vriendelijke groeten,

support@hastec.nl

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Als je echt problemen blijft houden kun je gerust de kaart terugsturen naar Hastec, en dan zorg ik ervoor (die vent ;)) dat een goedwerkend exemplaar z.s.m. wordt geretourneerd. De vraag blijft natuurlijk waar het probleem nu precies vandaan komt (hardware of software), maar zeker als de problemen zich blijven voordoen kan dit een oplossing zijn. Wel effe van te voren een email sturen met het hoe en wat.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Capo
  • Niet online
Hastec..goh daar heb ik nog spullen ingekocht names vorige baas..

Nou in iedergeval..

Ik heb de recente drivers etc. allemaal geinstalleerd. Most up2date. Heb ook een versie eerder geprobeerd ivm bugs.

Dit wil helaas niet werken.

Heb ook gruwelijk zitten klooien in de bios.. tot vannacht 01.00u ofzo..en vanmorgen 5.30 weer op..gaaaaaaaaap

Heb laatste drivers geprobeerd...dan gaat het helemaal mis. Als ik eerdere drivers gebruik dan werkt hij....tijdelijk... dan klapt hij er uit en gooit heel windows overhoop.

Ik heb hem op beide manieren geprobeerd te installeren. Default als enhanced. Maar hij wil niet..baal ervan.. maarja heb je altijd wel met nieuwe dingetjes... .. ja ervaring ;) ..

ik ga vanavond in de winkel maar ff kijken wat ze zeggen.
als ik het zo geregeld krijg dat ik m'n geld terug krijg koop ik over een tijdje wel de nieuwe G800 ofzo.

Verwijderd

Zeg Vtec wie ben je eigenlijk?? Je zegt dat het zomaar naar Hastec teruggestuurd kan worden??

In ieder geval ik heb al het bovenstaande geprobeerd en niets is gelukt helaas. Het is alleen maar erger geworden. ik kan mijn 14" Lite-on monitor niet eens meer instellen. En klik ik op geavanceerd in het menu beeldscherm-instellingen dan loopt de computer volledig vast. Ik denk dat ik windows maar weeer opnieuw moet installeren.

Weet iemand toevallig hoe je bij ME format C: /s kan doen. dat f*cking besturingssysteem heeft niet eens de good old DOS waar ik nog twee jaar mee heb gewerkt. :r

• Capo
  • Niet online
Vtec is de medewerker van Hastec die jouw gemaild heeft.. tenminste dat staat in zijn profiel..

ME ?

sorry daar begin ik niet aan. Sterker nog krijg ME en PROF niet eens geinstalleerd met die kaart erin.

Verwijderd

Tsja zal ik dan toch maar weer overschakelen naar windows 98. Het zal denk ik niet aan de kaart liggen, want die heeft altijd gewerkt onder Windows ME voor die paar dagen dat ik het erop had staan. Totdat ik de email kreeg van Hastec. Toen ben ik aan het rommelen geslagen met allerlei tips van Hastec met drivers en al die andere zooi. Daardoor zal windows wel vervuild zijn geraakt. Directx meldingen krijg ik niet meer nu, maar helaas start 3dmark2000 niet meer op en loopt alles dus geregeld vast.

Maar weet iemand hoe ik ME er weer af krijg zonder ook meteen de D en E schijf te formatteren?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vtec is inderdaad de man van Hastec.
en met hem heb je ook contact gehad, want hij is de helpdeks, troubelshooter daar. :)

(nu begrijp ik waarom hij het gister zo druk had ;) )

• VTec
VTec = Mark W. Scholten ;)
Weet iemand toevallig hoe je bij ME format C: /s kan doen.
Moet je even een opstartdiskette maken in ME (software->opstartdiskette), en dan booten met de diskette. Je krijgt dan vanzelf een menu en doormiddel van bv Minimal Boot komt je in de goede oude dos terecht.

Ha die HJS !!! Miste je me al ??? :)

Verwijderd

Tsja hij moet ook werken...;)

• hjs
  • Niet online

hjs

Beter dan bij Albert Heijn, en jij moet eens raden wat hij voor een videokaart en geluidskaart en boxen (modem ook? o nee, kabel heeft ie tegenwoordig) thuis heeft staan ;)

(hastec is importeur van Gainward (video) Labtec voor de boxen en was van Diamond voor de geluidskaart en de oude videokaarten, etc.)

• VTec
He, nog even en je zet mijn adres-gegevens op dit forum ;)

BTW, er zit toch ook nog een Diamond modem in de PC, maar daarvoor heb ik wel netjes betaald (geldt trouwens ook voor de Labtec-speakers) :)

Verwijderd

Dan heeft ie zeker ook een razor boomslang. Dat importeren ze ook namelijk zag ik net.

O ja Mark we zijn weer terug bij af! Windows ME (ja ik ben meer tevreden dan win98 want die is langzaam en loopt continu vast) geïnstalleerd; het internet als eerst in orde gemaakt en de nieuwst via 4in1 drivers en de miniport als eerst geïnstalleerd; opnieuw opgestart; drivers van de cdrom handmatig geïnstalleerd en wat denk je...twinview menuutjes en alles terug maar geen TV-OUT optie. Nog suggesties??

• hjs
  • Niet online

hjs

Volgens mij heeft hij die muis inderdaad ja.
Adres gegevens he? ff zoeken,
helderesoep uit Assen toch? :D

• VTec
Dus je hebt nu wel de TwinView tab-bladen, maar niet die van de Output Device ? Deze hoort er namelijk standaard bij te zitten, zelfs al heeft de videokaart niet eens een TV-out. Als ik bv een Viper 770 installeer met de nVidia drivers, krijg ik ook bij deze een Output Device tabblad, hoewel de V770 geen TV-out heeft.

Wanneer je bij configuratiescherm->beeldscherm->instellingen->geavanceerd->GeForce 2 MX tabblad kijkt, welke driver-versie wordt daar dan weergegeven ? ME is namelijk erg koppig met het installeren van nieuwere drivers. Persoonlijk zou ik de 6.34 drivers gaan gebruiken, want daar heb ik zelf de beste ervaringen mee.

Bijna goed, meneer van het NIPON :) En ja, uiteraard gebruik ik de Boomslang :)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb zelf ook de GS twinview en na veel proberen ben ikzelf het meest te spreken over 6.47. Onder lagere versies wilde mijn twinview niet goed werken (alleen gekleurde vertikale strepen).
Bij het verwisselen inderdaad eerst oude drivers deinstallen, opnieuw booten en dan nieuwe installen.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Ja het tabblad heb ik wel, alleen de TV-Out kan niet worden aangeklikt.

Verwijderd

Nou ik heb wederom alle drivers geprobeerd inclusief de 6.34, maar niets heeft geholpen. Kan het soms zijn dat de TV-Out niet echt goed is en dat ie af en toe wel en af en toe niet wordt herkend? Dan bedoel ik te zeggen dat de hardware misschien kapot is in de vorm van een TV-Out.

• VTec
Bendertino: het zou goed kunnen zijn dat de kaart defect is. Ik zou je dan ook adviseren om even contact met ons (Hastec) op te nemen over het hoe en wat.

• hjs
  • Niet online

hjs

Zeg Vtec, mijn boxjes doen het niet zo heel goed meer, krijg ik nu de 2514 toegestuurt als ik de 3020 naar jouw stuur?

Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/cwm3d/3dbiggrin3.gif

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 11:36

joost_e

Aktief!

Dat gedoe met foute kleuren en langzaam zijn heeft een vriend van mij ook eens gehad toen hij een GF256 SDR kocht.

Terug naar de winkel, nieuwe gekregen, die erin en alles werkte gelijk prima..

wellicht is die van jou niet helemaal jofel.

• VTec
HJS: niet als je in bezit ben van een ATI ;)

• hjs
  • Niet online

hjs

Ach, je bent jalours.

• Capo
  • Niet online
Ik heb hem geretourneerd.

Ik zie wel wat ik nu koop..............

Verwijderd

Helpdeskmedewerker:
Kan ik ook naar de winkel gaan met het verhaal dat ik hastec heb raadgepleegd of moet ik het naar jullie opsturen. Ik heb namelijk geen reserve kaart; dan zou ik die uit die van m'n zusje moeten halen en er bij haar een ISA kaartje instoppen, maar ik ben er niet zeker van oftie nog werkt.

Capoeiristas:
Koop de leadtek (zie coverrevieuw Tweakers.net) met TV-out en twinview; krijg je alle kabeltjes geleverd, maar hij is helaas wel minder snel (lees: overclockbaar)

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 20:32 schreef Bendertino het volgende:

Capoeiristas:
Koop de leadtek (zie coverrevieuw Tweakers.net) met TV-out en twinview; krijg je alle kabeltjes geleverd, maar hij is helaas wel minder snel (lees: overclockbaar)
Echt o/c doe ik niet aan... dus dat maakt niet uit..

maar ik kijk ff naar een DH kaart die gaat uitkomen.... ben niet zo blij met dat Geforce...ga teveel in 2d kwaliteit achteruit.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Eehm...als je ook tv aan wil kunnen vinken:
heb je wel je tv aangesloten en aanstaan? dan twinview op disabled zetten, ok klikken, nogmaal properties van de desktop, nu staat er wel de optie output device> tv
tenminste dat is bij mij zo. niet dat ik er wat mee opschiet, tv out doet het nog steeds niet :(

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Ik heb twinview uitstaan en de TV niet aangesloten want ik zou niet weten waar een kabel te kopen en wat voor eentje (advies?!). Trouwens ik heb het in het begin heel even gehad, een paar dagen, dat ik hem kon aanvinken zonder aansluiting en dat hoort ook zo. De kaart moet volgens mij vanuit z'n bios doorgeven (of de software leest het eruit) dat er een TV-out op zit. Want mister Vtec zei dat hij bij een viper770 het tabblad kreeg maar Tv-Out niet kon aanklikken simpelweg omdat deze geen TV-Out heeft heeft ie dat wel dan moet het ook aanvinkable zijn. (zo dat was m'n theorie)

Caproeistras: koop dan een Matrox G450; heeft volgens mij alleen geen Tv-out, maar is wel een subliem en redelijk snel kaartje.

• sanderb
  • Nu online
Bij mij "ziet" ie dat er een tv aangesloten is, en alleen dan krijg ik die optie.
Bij mijn vorige videokaartje was dat ook zo, dus zo gek is dat volgens mij niet.
zie net in the manual (nergens een merk te bekennen :?) dat dat ook zo hoort!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Capo
  • Niet online
heb nu een G400.....

Verwijderd

Dan hoef je dus geen nieuwe.

Ik moet maar eens opzoek naar een kabeltje; enig idee wat voor een en waar?? Je hebt die dingen volgens mij in allerlei soorten een maten.

Verwijderd

OK effe een oud atari TV-Out kabeltje opgesnord en geprobeerd (composiet naar composiet van Zwart-wit TV) Maar helaas niks gebeurde het Tv-out funktie werd niet aanklikable en ik kreeg alleen nog maar vaag Ned 1 2 en 3 en TV-Noordholland vaag op m'n beeld; mar snel de kabel er weer in gedaan.

• sanderb
  • Nu online
Heb je ook eerst de twinview op disable gezet?
anders kun je bij twinview als ie op clone staan als je met de muis op het 2e beeld klikt wel tv selecteren?

Verwijderd

Ja hij staat op disable en nee ik kan het dan niet selecteren want op clone is het tabblad weg:(

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Koop de leadtek (zie coverrevieuw Tweakers.net) met TV-out en twinview; krijg je alle kabeltjes geleverd, maar hij is helaas wel minder snel (lees: overclockbaar
Ik heb de Leadtek WinFast Geforce2 MX. (niet de dualhead, wel met tv-out).

Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Ik installeerde de kaart en de detonator-driver die nog in m'n systeem zat vanwege m'n vorige kaart (vipertje) herkende 'm meteen en twinview en de tv-out deden het ook meteen. Hij loopt nu op 220/210.

Stel je van de kabeltjes niet veel voor. Er zit in: een s-video kabeltje, een composiet-kabeltje en een verloopkabeltje van s-video naar composiet. Ze zijn echter allemaal vrij kort. (s-video 1,5 meter, composiet korter)

Wat mij betreft een aanrader, tenzij je idd extreem wil overklokken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• sanderb
  • Nu online
Op vrijdag 05 januari 2001 23:11 schreef Bendertino het volgende:
Ja hij staat op disable en nee ik kan het dan niet selecteren want op clone is het tabblad weg:(
Dat klopt, maar als ie op klone staat kun je op allebei de "monitoren 1 en 2" klikken (in het twinview tabblad) , waarbij je per "monitor" de output device kan aangeven.

Verwijderd

Voor degene die een probleem hebben met de Gainward MX kaart:

Wat zijn jullie systeem specificaties? ben ik nu toch beniewd naar.

• sanderb
  • Nu online
MOBO: Aopen AK33
PROC: AMD Duron 700
Geheugen:128 MB 133
HD: 20GB
Sound: Onboard AC97
Video: Geforce 2Mx-tv out :?
TV-kaart: flyvideo 98

drivers:
via 4 in 1 4.25a
detonator 6.49

Verwijderd

goh, valt me toch iets op-> veel mensen die problemen hebben met (allerlei)hardware vooral videokaarten, hebben een AMD systeem.... ik heb het niet zo op AMD, vooral de chipsets.

Verwijderd

Idd ik heb ook een AMD systeem:
Mobo: MSI K7T Pro 2a
CPU: AMD Thunderbird 1000@1100
Voltage: Bios zegt 1,675v en Sandra en een MSI tool zeggen 1,7v
Geheugen: 128MB 133
HD: Quantum Bigfoot 4Gig
Sound: Sound Onboard (straks m'n oude SB 128)
Video: is duidelijk mu

Drivers: via 4in1 4.25a & detonator 6.34 (kheb alle drivers al eens geprobeerd)

Misschien ligt het idd aan de via chipset toen ik hem voor het eerst gebruikte voordat ik m'n nwe cpu en mobo had zat ie in en intel systeem (celly 266). Die is nu van m'n zusje ik zal eens kijken oftie het bij haar wel doet. Morgen ofzo want vandaag moet ik helaas weer werken van 10.30 tot 20.00

• wcduck
  • Niet online
Mijn systeem:

PII 400
Gigabite 6BXD
256 MB
Gainward CardXpert GP Twinview(duh)
Maxtor 10 gig
SB Live Value
Hauppage WinTVPCI

Problemen:
1. binnen 3 min loopt ie altijd vast in een spel.
2. Op 1024*768 wordt het beeld echt heel onscherp(kan bijna geen tekst lezen) boven de 75 Hz.

Als jullie iets weten wat dit op kan lossen??

Bij voorbaat dank.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Dat ie na 3 minuten vastloopt kan wel eens
liggen aan oververhitting van de grafische kaart of de processor. Misschien doet je processorkoeler het niet goed meer.

Verwijderd

Dat vast lopen na 3 minuten heb ik ook soms,
overklokken van de kaart kan je wel vergeten met een pentium 2 de kaart is gewoon te snel voor het systeem.

• wcduck
  • Niet online
De processorcooler doet et perfect(kan ik zien aan de temp). De videokaart zelf heb ik niet oc'ed. Daar kan het dus ook niet aan liggen.

• VTec
Op vrijdag 05 januari 2001 20:32 schreef Bendertino het volgende:
Helpdeskmedewerker:
Kan ik ook naar de winkel gaan met het verhaal dat ik hastec heb raadgepleegd of moet ik het naar jullie opsturen. Ik heb namelijk geen reserve kaart; dan zou ik die uit die van m'n zusje moeten halen en er bij haar een ISA kaartje instoppen, maar ik ben er niet zeker van oftie nog werkt.
Wat je kunt doen is deze t.a.v. mij sturen (Mark W. Scholten) zodat dit z.s.m. afgewikkeld kan worden. Wel raadt ik je aan om hierover nog effe een email te sturen (support@hastec.nl) over het hoe en wat.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb dus geen probleem met de kaart, maar ik zal toch mijn specs neerzetten (misschien dat er toch iets duidelijk wordt waarom anderen zoveel probs hebben). Ik draai ook 1024x768x16@75Hz zonder problemen !!

Gainward bla bla twinview
Windows Millenium UK
Detonator 6.47 + NVMax
CTX 17"

Verder:
Celeron 600@900, 256 MB, Abit ZM-6 (ZX chipset), Terratec DMX XFire, Adaptec 2902, nog wat schijven/cd's.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Hallo DualHead specialisten !

-Ik wil ook zo'n kaart-

Ik zit alleen met 2 probleemjes waar ik antwoord op wil

1 Hoe ziet het eruit op 1200x1600
(IIyama VM 19inch)

2 Hoe zit het met een verhoging van de snelheid op de AGP bus van 66 naar bv. 80. Houdt deze kaart dat ?

Of de MATROX ??

Games hebben geen prioriteit

Verwijderd

Oké mensen ik ben eruit!! Ik had dus eesrt een composiet naar composiet kabel, maar ik ben eens naar de winkel gestapt en een behoorlijk prijzige composiet naar scart gekocht en wat denk je??

HIJ DOET UT!!! :7 :)

• wcduck
  • Niet online
Op donderdag 11 januari 2001 20:34 schreef Bendertino het volgende:
Oké mensen ik ben eruit!! Ik had dus eesrt een composiet naar composiet kabel, maar ik ben eens naar de winkel gestapt en een behoorlijk prijzige composiet naar scart gekocht en wat denk je??

HIJ DOET UT!!! :7 :)
Hoe duur was die kabel dan?? Ik moet er namelijk ook een gaan kopen denk ik.

• sanderb
  • Nu online
Damn...ik heb beiden...een composiet> composiet en een composiet> scart.....en beiden werken niet....baal....

Verwijderd

Was 27,50 voor 3 meter plus nog een omvormer voor twee maal tulp naar minijack voor je geluidskaart. Die moet ik nog halen, maar ik denk dat die iets van 7,50 is.

Verwijderd

Ik vond hem dus prijzig, maar het valt denk ik nog wel mee.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Ik heb ook de Gainward getest met 6.50 en 7.52 maar ik krijg mijn tweede monitor lastig aan.

Als ie eenmaal draait dan is ie na een herstart van windows (98se) weer uit en moet ik hem weer aanschakelen in het configuratiescherm van de beeldschermadapter.

Heel vervelend ... :(

Wie weet de oplossing????

VTEC?

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Bij mijn gainward ce zat een klijk kabeltje van die uitgang (svhs? :? )naar een tulp stekker. Die kon ik gewoon in mijn tv duwen. Pas als ie contact maakt met de tv kan ik tb aanvinken, en dan doet hij het bijna prima. Alleen nog ff de kleuren wat mider vel zetten op mijn tv.

Maar verder niet zoveel problemen met de kaart. Heb alleen wel dat als ik 190/200 draai dat ik allemaal zwarte vlekken en strepen krijg.
Pagina: 1