Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kast open maken en schroevendraaiersets

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

hallo,

Ik vraag me nog 1 ding af wat ik niet in de FAQ terug kan lezen.
Dat is hoe krijg ik me kast uit elkaar? Lijkt alsof het met pop nagels vast zit maar ook weer niet. Of verschilt dit heel erg per kast?

En kan iemand misschien mij een richting geven waar ik ook een goeie schroevendraaiers-set kan kopen (online)? Voor het los koppelen van bv. het midden rek waar mijn hd in zit. En wat uigebreider dat ik ook mijn telefoon kan demonteren en etc......

Kan iemand mij helpen!? Ik hoop dat ik het naar de goeie persoon stuur.... :)

Greetz,
Karin

Verwijderd

Allereerst welkom op GoT! :w Zo te zien ben je na registratie netjes met de FAQ's aan het lezen geslagen. d:)b

Ik denk dat je feedback niet zal worden doorgevoerd in de CME FAQ, want het is wel erg basic lijkt me. GoT staat voor Gathering of Tweakers, met andere woorden een forum bedoeld voor de ietwat gevorderde computergebruiker. Wellicht is Beginnersweb.nl iets voor jou vragen.
Ik vraag me nog 1 ding af wat ik niet in de FAQ terug kan lezen.
Dat is hoe krijg ik me kast uit elkaar? Lijkt alsof het met pop nagels vast zit maar ook weer niet. Of verschilt dit heel erg per kast?
Iedere kast is uiteraard open te krijgen. De wat modernere kasten hebben soms een handvat met een klik systeem, waardoor het zijpaneel er zo af te halen is. De overige (meeste) kasten hebben aan de achterkant 2 of 3 schroefjes, waardoor het zijpaneel na loshalen van de schroefjes naar boven of achteren los te schuiven is.
En kan iemand misschien mij een richting geven waar ik ook een goeie schroevendraaiers-set kan kopen (online)? Voor het los koppelen van bv. het midden rek waar mijn hd in zit. En wat uigebreider dat ik ook mijn telefoon kan demonteren en etc......
Lijkt me dat je dat toch zelf wel kunt vinden. De groothandels zoals de Makro en de Conrad hebben massa's van die gereedschappen, vaak in koffertjes voor een schappelijke prijs. Echt professioneel gereedschap vind je gewoon bij bouwmarkten, zoals de Gamma, Praxis en Formido. Sla gewoon de reclamefoldertjes eens open voor een leuk setjes of ga online bij de Conrad iets geschikts uitzoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 11:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even naar een apart topic verplaatst ipv in De CME FAQ - Geef hier je feedback. Dat topic is nl. bedoeld als feedbacktopic en niet als vragentopic ;)

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Zie Eraser, elke kast is open te maken, anders krijg je jouw spulletjes er niet in. Check bijv. je handleiding of een review over je kast. Voor schroevendraaiers (of complete sets) is de gereedschapwinkel en bouwhandel.

In ieder geval kunnen wij hier weinig mee: elke kast is verschillend en de ene telefoon is de andere niet (en is geen CME onderwerp, net als schroevendraaiers)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 12:11 ]

Dit topic is gesloten.