Virtual pc for Mac 7

Pagina: 1
Acties:

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 13:32
Ik ben van plan om een windows versie op de mac te draaien.
Nu komt er begin december een nieuwe versie van Virtual pc for the mac uit, namelijk 7.

Deze wordt met meerdere soorten Windows verkocht maar ook 1tje zonder Windows.

Als ik die ene zonder windows koop, kan ik dan moeiteloos mijn eigen W2K PRO installeren of moet Windows aangepast worden om te kunnen draaien op Virtual pc?

Alvast bedankt.

Xelior

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
NOS > APL

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
In Virtual PC 2004 (voor Windows) kan je een gewone windows installatie doen, met een standaard windows cd. Dus ik neem aan dat als je al een Windows versie hebt dat je deze gewoon moet kunnen gebruiken.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Virtual PC emuleert een X86 processor en verschillende hardware, op een Mac, je kunt er dus altijd een gewone normale windows-install, of een Linux/BSD of beOS installeren (natuurlijk is het bij *nix achtigen twijfelachtig of je dat daarmee wilt doen, je verliest er namelijk wel flink wat performance mee)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 13:32
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik moet Windows wel installeren op de Mac omdat de rest van het bedrijf ook op NT draait en de Mac soms gebruik moet kunnen maken van apps die alleen voor NT zijn geschreven.
Dus het is noodgedwongen.

Xelior

Verwijderd

xelior schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:15:
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik moet Windows wel installeren op de Mac omdat de rest van het bedrijf ook op NT draait en de Mac soms gebruik moet kunnen maken van apps die alleen voor NT zijn geschreven.
Dus het is noodgedwongen.

Xelior
ik draai het op me PBtje ook wel eens, alleen heb het bijna nooit nodig het staat er op voor de noodgevallen.
Alleen heb ik die nog nooit gehad :P

voor nood wil het zeker wel, ik zou het niet full gaan draaien.
Pagina: 1