Toon posts:

Pc- Afsluit Programma

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een programma waar je kan stellen over hoeveel minuten/uren je pc afgesloten moet worden. Ik weet niet eens of zoiets bestaat maar daarom kom ik het hier vragen :D

Alsvast Bedankt

B-Rabbit

• sander79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07-2025
Zeker dat je daar allemaal programmatjes voor hebt. Met 1 minuut zoeken zou je ze zo allemaal tegen komen, magoed ik ben zelf ook nogal eens lui dus hier een link naar een proggie dat ik zelf gebruik. Het is gewoon freeware.
http://yasoft.km.ru/eng/files.asp

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 18:40
start run cmd -> shutdown -?

welk os werk je mee? wat heb je zelf geprobeerd ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:54:
start run cmd -> shutdown -?

welk os werk je mee? wat heb je zelf geprobeerd ?
^^^ Met stom. En verder verwachten we idd ook van je dat je zelf eerst gaat zoeken, we zijn hier geen helpdesk :/ Dus geef eerst maar eens aan waar je zelf al tegenaan gelopen bent, en wat mer specs van je PC (OS enzo is wel handig)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Switch Off 2.3 :)
Google en je vind hem.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is al zo vaak gevraagd en beantwoord dat dit topic geen toegevoegde waarde heeft: dicht.Zoek ajb een volgende keer eerst zelf voor je een vraag stelt :)

Klik voor meer. Zie ook F_J_K in "progje voor het automatisch uitschakelen..." :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 22-11-2004 12:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.