Als ik DriveImage 5.01/2002 de opdracht geef om een image te maken of terug te zetten dan wordt de PC gereboot en verschijnt op het zelfde moment waarop anders een bootfloppy gestart zou worden het commando:
MSG 11: Loading floppy image
waarna de dos versie van DriveImage opstart.
Aangezien Windows XP geen autoexec.bat heeft vraag ik mij af waar deze commando gegeven wordt.
De bootsector zou dus ook kunnen, maar hoe wordt de originele dan weer teruggezet?
Ik heb al geprobeerd om met F8 stap voor stap te laden, maar dat lukt pas nadat de floppy image al is geladen.
Ik kan dan wel de autoexec.bat van de 'A: image' bekijken maar daar staan alleen de commando's: PQDI /CMD=QIMAGE_BACKUP en REBOOT.
Ik vraag me af waar de exacte paden staan want ik wil het scriptje gebruiken voor een volautomatische restore cd (alleen 'are you shure' vraag).
(is al eerder over gepost maar er is nooit een oplossing verschenen)
MSG 11: Loading floppy image
waarna de dos versie van DriveImage opstart.
Aangezien Windows XP geen autoexec.bat heeft vraag ik mij af waar deze commando gegeven wordt.
De bootsector zou dus ook kunnen, maar hoe wordt de originele dan weer teruggezet?
Ik heb al geprobeerd om met F8 stap voor stap te laden, maar dat lukt pas nadat de floppy image al is geladen.
Ik kan dan wel de autoexec.bat van de 'A: image' bekijken maar daar staan alleen de commando's: PQDI /CMD=QIMAGE_BACKUP en REBOOT.
Ik vraag me af waar de exacte paden staan want ik wil het scriptje gebruiken voor een volautomatische restore cd (alleen 'are you shure' vraag).
(is al eerder over gepost maar er is nooit een oplossing verschenen)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 11:49 ]