[XP] Melding dat USB2 device op USB1 poort zit uitzetten*

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wanneer ik een usb-apparaat inplug in mn pc krijg ik altijd meldingen dat het eventueel sneller zou kunnen werken wanneer ik een usb2 kaart zou kopen, maar ik wil deze melding niet meer krijgen, kan ik dit ergens uitzetten ? Want heb het tot hiertoe nog niet gevonden ?

Afbeeldingslocatie: http://users.belgacom.net/bartweb/xpmelding.jpg

offtopic : mocht iemand weten hoe ik de datum niet meer laat zien in de taakbalk mag het me altijd even laten weten ;)

Verwijderd

http://www.windowsnetwork...s_tutorials/winxpnew.html en even naar beneden scrollen voor `Balloon Tips displayed on the Taskbar'

• Blizard
  • Niet online
Komt er inderdaad geen balloon tip meer, maar nog steeds het icoontje van de melding + dat mn taakbalk vastzit tot ik op het icoontje klik. Dus nog niet echt een oplossing, maar wel al dicht bij ;)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit, een irritante melding is nogal open voor interpretatie :)

[XP] Irritante meldingen in taakbalk ==> [XP] Melding dat USB2 device op USB1 poort zit uitzetten*

Krijg je niet een of andere mooie settingswizard te zien als je op dat ding klikt, en kan je niets in je config panel en/of device manager vinden? :)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
offtopic:
Rechtermuisklik op start, eigenschappen, taakbalk, klok uitvinken

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zou je me willen verlichten en willen vertellen wat de klok te maken heeft met informatieve popups? Die link zie ik niet zo 1-2-3 :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
G33rt schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:00:
Zou je me willen verlichten en willen vertellen wat de klok te maken heeft met informatieve popups? Die link zie ik niet zo 1-2-3 :)
Vraag staat ook gewoon in openingspost..
offtopic : mocht iemand weten hoe ik de datum niet meer laat zien in de taakbalk mag het me altijd even laten weten

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Blizard
  • Niet online
Nope, ik krijg geen wizqrd te zien ?
Alleen een overzichtje van highspeed devices attached to a non hispeedhub, maar nergens de mogelijkheid om deze melding af te zetten.

De klok heeft inderdaad nix te maken met dit topic, sorry (ik open hier wel een nieuwtje voor)
Pagina: 1