Toon posts:

FTP "history" bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Planet ADSL en daar ook een ftp van 25mb dus.

Ik heb daar foto's e.d opstaan maar hoe kan je erachter komen of deze bijvoorbeeld op forums gelinkt worden? of waar bv links naar files op men ftp staan

dank

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat wordt lastig. De enige die dat soort informatie kan verstrekken is je provider. Probeer het daar, maar ik schat je kansen niet erg hoog in. :)

Mocht je dit willen weten, omdat je provider je een mailtje gestuurd heeft, dat je dataverbruik te hoog is, ga dan op zoek naar een technische oplossing die hotlinken niet meer mogelijk maakt. Daar is op dit forum en met behulp van Google genoeg over te vinden. :)

/edit
Als tijdelijke oplossing kun je wel je website thuis hosten en dan je eigen logs bekijken. Dan laat je het Planet adres automatisch linken naar je eigen website, zodat je bezoekers niet naar jouw thuis-ip hoeven te gaan. Op die manier kun je zelf in je webserver logs bekijken waar de requests vandaan komen...

[ Voor 31% gewijzigd door PromWarMachine op 22-11-2004 01:24 . Reden: typo's en toevoeging ]

Dividend for Starters

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kun je bij mijn weten niet, tenzij je toegang hebt tot de logfiles van Planet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die FTP van 25mb is gewoon homespace ruimte.

Alleen jij moet ze er met FTP opzetten. Hoe je dat kan zien? Standaard niet, daar heb je volgensmij wat scripts voor nodig, zodat deeplinken niet kan, maar daar weet ik verders ook niets van.

Als je die foto's niet op andere plaatsen wil hebben, moet je ze zelf ook niet openbaar maken via internet, aangezien de locaties van de foto's in de pagina's staan.

Je zou bijvoorbeeld een map kunnen maken met /images en daar een lege index.htm in stoppen, dan moet je de filesname weten, anders kom je er niet,

Ey!! Macarena \o/

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Als je scripts mag draaien (PHP bijvoorbeeld) zou je voor elk plaatje een scriptje kunnen maken en dat script gewoon de naam van 't plaatje geven (dus ook met .jpg extentie enzo) en dat 't script dan een regeltje van de bron in een logbestand zet en een jpeg-header + plaatje als output geeft. Nogal omslachtig, maar 't zou kunnen. :)