Toon posts:

Sony Vegas 5.0, waar mooie/goede plugins te vinden?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen ik heb sinds kort sony vegas 5.0 maar zijn er ook nog plug ins te krijgen zoals van die special effects die mooi zijn?
Als je wat weet voor vegas 5.0 zou ik het graag wille weten 8)
Wil namelijk in de kerst mooie special effects in me vegas hebbe kan ik leuke movies maken

thx alvast O-)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Wat de nuek is een Sony Vegas 5.0?
En wat heb je zelf al gezocht?

Klik!
misschien heb je hier iets aan.

[ Voor 54% gewijzigd door max op 22-11-2004 00:20 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In het product zitten op zich al een paar mooie effects. Je mag niet overdrijven met het gebruik van speciale effecten, dit kijkt niet prettig en komt relatief onprofessioneel over (kijk maar naar tv, daar gebruiken ze zeer weinig van die effecten).

Maar je kan inderdaad even googlen, of wacht even af wat je vindt van de huidige features van het programma! (is imho een van de betere video-editing progs die er op de markt zijn)

Voor de mensen die niet weten wat SonyVegas (vroeger van SonicFoundry) is :
Professional Digital Video and Audio Production
Vegas® 5 software is an all-in-one professional solution for editing video and audio on the PC platform. It is perfect for A/V production, multitrack recording, compositing, titling, scoring and finishing in nearly any format – from NTSC and PAL to RealVideo®, Apple® QuickTime®, and Windows Media® file formats. With a reputation for pristine broadcast video and high-fidelity audio output, Vegas 5 software provides an integrated solution for scalable DV production, sound editing, mixing, surround sound production, and more.

[ Voor 45% gewijzigd door Blizard op 22-11-2004 11:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Google staat weinig wat is dan volgens jullie een goed proggie voor special effects?
heb zelf al adobe premiere pro 1.5 tijdje hier orgi liggen maar wil iets uitgebreider dan dat

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welke specials had je dan in gedachten ?

Ik zou ook eens zoeken naar tutorials die dmv de aanwezige specials JOU gewenste special kan maken, want zoals ik al zei, vegas kan op zich al heel wat !

Verwijderd

Topicstarter
ja oke als ik een opgenome movie heb wil ik bijvbeeld de zon op laten komen die beweegt en dat ook die zonnestraten komen
(niet het effect van shine ban adoble premiere pro)
of met snweeuw.
Uh soort van effect dat je in een oorkaan zit van binne dat je alles om je heem ziet draaien.

Ik zou ook graag nog wille dat ik uit een video een rondje haal en die ergens in een beweegend compas plak zonder dat het film bestand vierkant is.

en nog wat mooie tekst effects zoals:
Beweegt een tekst en dat verandert van links naar rechts een goude kleur en daarna knal het uit el kaar :)

dit zoek ik nog zo beetje en vooral die zon effect en die tekst effect

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit zodat het je vraag beter dekt - kies in het vervolg ook een goede titel ajb :)

Sony Vegas 5.0 ==> Sony Vegas 5.0, waar mooie/goede plugins te vinden?
Pagina: 1