Hallo mensen, heb net HL 2 gespeeld en wil hem nu spelen, maar hij vraag om de CD-key, waar staat deze? Ik heb het spel bij de free record shop gekocht. Er zat alleen een oranje controls papiertje bij de game.
Herhaling : heb hem geinstalleerd maar kan hem niet spelen ivm de cd key. heb hem bij de free record shop gehaald maar ik kan nergens die cd key vinden. Bij de game zat alleen een oranje foldertje met de quick reference card.
DVD-doosje openmaken, dan zie je rechtsbovenin een stickertje met een code.....
Dan moet je terug naar de Free Record Shop om te klagen.... (Ik heb hem ook daar gekocht en bij mij zat er keurig een stickertje in.)
Was de DVD-hoes wel gesealed in plastic?
Was de DVD-hoes wel gesealed in plastic?
Was de box wel geseald? Anders ben je flink genaaid. Zie je wel misschien nog wat plakresten zitten?
mompelt iets van vensters open laten staan ed.
mompelt iets van vensters open laten staan ed.
[ Voor 26% gewijzigd door Spockz op 21-11-2004 23:38 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Dus... CD-key is door iemand gejat... Bij dit soort spellen nooit ongesealde doosjes kopen voortaan...Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:36:
Nee, hij was niet gesealed. Ik ga morgen gelijk terug. DAMNIT!!!!!!
ALTIJD om een gesealede verpakking vragen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Jup, Free Record Shop, late die sukkeltjes hier in Roermond ook fijn die keycodes erin zittenVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:28:
Hallo mensen, heb net HL 2 gespeeld en wil hem nu spelen, maar hij vraag om de CD-key, waar staat deze? Ik heb het spel bij de free record shop gekocht. Er zat alleen een oranje controls papiertje bij de game.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Hier in Nijmegen staan er anders keurig show-verpakkingen in het schap en krijg je een gesealde als je afrekend...-DomiNator- schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:40:
[...]
Jup, Free Record Shop, late die sukkeltjes hier in Roermond ook fijn die keycodes erin zitten
Verwijderd
Dat is ook weer duidelijk. Dan gaat dit topic dicht, voordat de Free Record Shop de eeuwige jachtvelden ingeflamed wordt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()