Geluid opnemen

Pagina: 1
Acties:

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 23:05
Hoi,

Welk programma gebruiken jullie om het geluid van je geluidskaart direct op te nemen? Ik heb eerder dingen over Total Recorder gelezen, maar door dat programma draaien bepaalde spellen niet meer normaal.

Heeft creative er geen programma's voor? Want ik heb namelijk een audigy 2, er staat wel een optie bij uhm....audio stream recorder om "wat men hoort" op te nemen, maar het vage is dat hij dan ook het geruis van mn pc opneemt :S Heeft iemand misschien ervaring hiermee?

Verwijderd

misschien de sound recorder die standaard in gebouwd zit in windows

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-08 23:32
volgens mij bedoelt hij het geluid wat zijn geluidskaart genereert

_@/'

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 18:55

ThunderNet

Flits!

Heb j misch. mic aan staan... aangezien, hij inde stand "wat men hoort" dat ook opneemt ;) heb je dus alles aan staan.... kun je beter "wave" oid ipv "wat men hoort" kiezen

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Evolutionz schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:24:
Hoi,

Welk programma gebruiken jullie om het geluid van je geluidskaart direct op te nemen? Ik heb eerder dingen over Total Recorder gelezen, maar door dat programma draaien bepaalde spellen niet meer normaal.

Heeft creative er geen programma's voor? Want ik heb namelijk een audigy 2, er staat wel een optie bij uhm....audio stream recorder om "wat men hoort" op te nemen, maar het vage is dat hij dan ook het geruis van mn pc opneemt :S Heeft iemand misschien ervaring hiermee?
wave studio ... uitgang op de ingang van de geluidskaart klaar is kees suc6

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 23:05
Oops, kom er net achter dat ik deze topic op de verkeerde plek heb geplaatst...moest lang zoeken voordat ik weer hier kwam 8)7

Maar iig, de geluidsrecorder die in windows zit gebakken neemt ook ruis op, maar mn mic staat gewoon uit...
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:45:
[...]

wave studio ... uitgang op de ingang van de geluidskaart klaar is kees suc6
Dat kan ook wel, maar ik d8 aan een simpelere oplossing, met zo min mogelijk kwaliteit verlies ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Evolutionz op 22-11-2004 00:04 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 07:47

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb zelf het programma Freecorder. Neemt zeer goed audio op (voor mij dan iig)

Homepage Freecorder

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Pagina: 1