[XP] Account lijkt wel verwijderd, alle settings weg*

Pagina: 1
Acties:

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03-2025
sorry als dit bericht met haken en ogen aan elkaar hangt de keyboard layout is ook al overhoop gegooid. en krijg ik niet meer op azerty gezet.

ik zet een uurtje geleden mijn pc op om email na te kijken maar kreeg een bsod. iets met security blijkbaar. ik heb nog geprobeerd om opnieuw op te starten met foutcontrole. dat ging maar blijkbaar is mijn account verwijderd te samen met data in mijn documenten enz...
ik ben nu terug in windows geraakt ;aar het is precies alsof ik geformatteerd heb.
startmenu is leeg net als het bureaublad. en ik kan niet meer terug in mijn vorige account. ergste is nog dat data in mijn doc weg is.

is dit nog om te keren naar mijn vorige werkende installatie

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Systeemherstel?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• BizonKid
doet hij niet.
sorry voor de weinige info. ik ben ;ijn toetsenbord indeling nog aan het herstellen. typt heel moeilijk als dat verkeerd staat :/

Verwijderd

Als je ruimte hebt om de verloren gewaande bestanden op te slaan.
- Zorg dat je admin rechten hebt.
- Op de schijf waar de Documents and Settings staan rechts klikken op de map.
- Bij eigenschappen kijken bij " Beveiliging" en " Geavanceerd" en kiezen voor " Eigenaar". Het Vinkje zetten bij ook in submappen en eigenaar worden van de map.

Zie je nu meer?
Zoja. Bestanden veilig stellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 23:35 ]

• BizonKid
ok, wat meer info, de toetsenbordindeling werkt terug.
Ik heb ook net een systeemherstel kunnen doen, maar dat heeft iig mijn documenten niet terug gebracht. Ook de inbox is leeg, al mijn emails zijn weg net als mijn favorieten enz.

Ik startte dus vanavond op, en kon nog net een scherm zien wegflitsen met "sorry voor het ongemak" , gevolgd door een blauw scherm met een foutmelding van security.
Dan dus nog eens opgestart met foutopsporing, en hij bleef toen hangen bij het welkom scherm, alsof het register opnieuw moest worden opgebouwd. En dat is ook gebeurd, want het startmenu blijft leeg, ook na een systeemherstel. evenals alle iconen op het bureaublad. Exact alsof ik heb geformatteerd...
Ergste is dat ik de map "mijn documenten" kwijt ben, die had ik toch graag teruggehad.
Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met SP2, dat ik een week of 3 geleden heb geinstalleerd. Maar nochthans heeft dat al die tijd goed gegaan.

Ik ga nu nog eens een eerder herstelpunt kiezen...

Verwijderd

Heb je mijn post eigenlijk wel gelezen?

• BizonKid
ja, sorry, ik heb hem zeker gelezen.

Nu heb ik terug een systeemherstel uitgevoerd naar vandaag (gisteren ondertussen) en staat er een map in de root: \dir0000.chk waarin de map mijn documenten is terug te vinden, ook mijn favorieten, nu mijn emails nog terug vinden...

Maar eerst ga ik extra snel :Z nu

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:04

ReseTTim

Chocolate addicted

ik herken dit wat jij bedoelt.. dan is je account dus beschadigd.. heb ik gehad in w2k. maar toen ik ingelogd zat vond ik dat van het oude account nog wel de mappen bestonden alleen kan de pc dus niet zijn instellingen ervan laden.. dus is dat een .bak toen geworden..

kortom kijk is goed of je niet zo'n map vind..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1